beantwoord

Storing Analoge TV zenders NPO3, SBS6 en Net5

• 16 september 2016
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds vanochtend is het (weer) raak: we (postcode 3317 MD) hebben weer eens geen beeld op sommige analoge TV zenders van het glasvezel pakket.
In ieder geval de volgende zenders doen het niet: NPO3, SBS6 en Net5. De laatste 2 boeien mij persoonlijk minder, maar voor onze kinderen is het erg vervelend dat ze op de 2e tv (die analoog is aangesloten) geen Zappelin kunnen kijken.

Hopelijk kan het nu snel worden opgelost. We gaan immers het weekend in en de ervaring leert inmiddels dat er in het weekend geen oplossing komt ...
icon

Beste antwoord door nocalimero 16 september 2016, 19:15

Het is inmiddels opgelost. NPO3 doet het weer. De kinderen kunnen dit weekend weer Zappelin kijken.
Ook SBS6 en NET5 geven weer beeld.

Er was een storing waar meer mensen last van hadden, zie ook:
https://forum.telfort.nl/tv-338/analoge-glasvezel-tv-storing-dordrecht-60023/index1.html#post515870
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
Het is inmiddels opgelost. NPO3 doet het weer. De kinderen kunnen dit weekend weer Zappelin kijken.
Ook SBS6 en NET5 geven weer beeld.

Er was een storing waar meer mensen last van hadden, zie ook:
https://forum.telfort.nl/tv-338/analoge-glasvezel-tv-storing-dordrecht-60023/index1.html#post515870
Fijn he dat Telfort gewoon geen enkel woord aan uitleg geeft...
Ze laten je wieberen, geven foute adviezen (reset router terwijl de TV daar niks mee te maken heeft) en weigeren toe te geven dat er een storing is/was. En 'opeens' werkt het weer...
Is toch niet normaal?
Badge +1
Hi nocalimero en FataMorgana, vooropgesteld is het niet onze bedoeling geweest om niet op dit topic te reageren! Ik ben blij om te vernemen dat het een storing bleek te zijn en dat die opgelost is.

@FataMorgana, als we jou verkeerd hebben geholpen dan vind ik dat heel vervelend, we zullen altijd de beste intenties hebben om jou te helpen wanneer je een probleem hebt.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.