beantwoord

Storing?

• 20 juni 2015
  • 141 reacties
  • 3537 keer bekeken

Toon het eerste bericht

141 reacties

Reputatie 1
in Ommen ook vanaf 17:00 uur geen internet meer.
Sinds 19:30 uur is het weer terug.
Wel slecht dat Telfort niets meld bij de storingen in mijn buurt.
Blijkbaar is de storing in Bussem enz. dus ook voor mij bedoeld.hmmmm
Ook de helpdesk stort er om 17 uur mee.
Internet doet het weer in Asten, maar nu wil digitale tv weer niet. Blijft op waiting for network. Heb al paar keer helemaal opnieuw opgestart. Iemand nog ideeen?. Laat maar, blijkbaar met 1 en eruit halen. Kabel in verkeerde gezet
Vanaf 18.00 geen internet en interactieve tv via glasvezel in Budel [gem.Cranendonck]
Na veel resetpogingen wel weer internet vanaf 20.00 uur, maar zeer traag.
rechtstreeks via de glasvezelmodem download 50 en upload 30
Nog steeds geen interactieve tv: Amino geeft nog steeds aan: wachten op netwerk

Na 2 probleemloze jaren hoop ik niet, dat prijsvechter Telfort er de brui aangeeft.

Het is belachelijk, dat er geen 24/24 servicedesk bereikbaar is. Alsof we buiten kantooruren en buiten het weekend niets gebruiken. Noord-Korea-achtige toestanden??
Hier in schalkhaar sinds 17 uur ook alles uit. Kan geen telfort bereiken. Wat is dit? 4 jaar bjj XMS nooit problemen. Sinds Telfort de boel beheert continue excuus brieven voor het slechte internet. Tijd om over een andere provider te gaan nadenken.
Reputatie 1
Hier in Leusden werkt alles weer.
Hallo mensen, ik ben voor het eerst actief op dit forum. In Amersfoort (waar ik woon) lag het internet vanaf circa 17.00 ook helemaal uit. Vanaf een uur of 19.30 werkte het weer, Toen lag interactieve TV er trouwens wel weer een half uur uit.

Ligt het nu aan mij of hebben we gewoon veel vaker last van storingen sinds Telfort XMS over heeft genomen? Daarnaast: het glasvezelmodem wat ik heb is inmiddels ook al ruim 8 jaar oud. Je zou zeggen dat dat ding ook een keer aan vervanging toe is....

Groet en hopelijk een storingsvrij-weekend.... 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Postcode 6681 nog steeds niets, geen DHCP
als het internet niet vanzelf hersteld moet je glasvezelmodem opnieuw opstarten.
dat staat bij de meldingen op facebook bij telfortpagina.
Nootdorp ook geen tv en internet
Op de site staat dat het opgelost is. Nou glasvezel in zevenaar geeft nog steeds geen internet. Router reset helpt niet.
Badge +2
@all,

Allereerst mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak gister (zaterdag 20 juni tussen 17.00 en 19.00). De oorzaak lag aan een uitgevallen DHCP server. Om 19.15 is de storing officieel online afgemeld en zijn de verbindingen hersteld. Mocht je nog problemen ervaren, dien je het modem volledig te herstarten. Werkt het daarna nog niet, kun je mij een privébericht sturen met daarin jouw naam, postcode + huisnummer, het 06-nummer waarop je bereikbaar bent en exacte foutmelding. Vanaf maandag 21 juni zal z.s.m. contact gelegd worden. Dank voor alle berichten m.b.t. het uitvallen van de verbinding, maar vooral ook melden van het herstel!

Update maandag 22 juni 9.32:

Sommige klanten kunnen nog problemen ervaren met internet. Op dit moment wordt onderzoek uitgevoerd om deze problemen op te lossen. Oprechte excuses voor het ongemak. Zodra meer bekend is, meld ik dat hier.

Daphne
Reputatie 1
Badge
Nou, ik zit dus wèèr zonder internet!! Exact hetzelfde als gisteren!!!
Om 20:30 constateerde we het weer en wat ik ook doe, het haalt niets uit; gewoon geen internet!!! DVB-C en analoog werkt gewoon.
Wat een %#$%#@#$ zooi!!!!
Badge +2
@apanken,

Gelukkig is de verbinding inmiddels hersteld. Dank voor de terugkoppeling via privébericht.

Daphne
Ik heb een excuusmail ontvangen van Telfort voor de storing.

Ik lees op fora echter ook berichten van gebruikers die een excuusmail ontvingen met de belofte voor E25 schadevergoeding voor de storing. Dat is mij nooit aangeboden.

Wat kregen jullie hier te horen, vanwaar het verschil tussen gebrukers?
Ik lees in de berichtenreeks dat verschillende mensen 25 euro korting krijgen, die afgelopen zaterdag van 17.00-19.00 storing op het internet hadden. Wij ook in Borne! Onze dochter was ook bezig met een scriptie schrijven op het internet kon daardoor niet verder! Ik vindt het niet meer dan terecht dat wij die vergoeding ook krijgen!
Badge +2
@duinsel & ladygaga,

Ik kan me goed voorstellen dat de berichtgeving verwarrend overkomt. Graag verduidelijk ik wat er aan de hand is en waarom een specifieke groep klanten een vergoeding van € 25,00 ontvangt. In de gemeente Deventer hebben we afgelopen periode meerdere malen te maken gehad met capaciteitsproblemen in ons netwerk. De storing van afgelopen zaterdag 20 juni van 17:00 – 19:00 uur kwam daar extra bij. De compensatie geldt in dit geval alleen voor een specifieke groep klanten uit Deventer en wordt met hen binnenkort persoonlijk contact gelegd m.b.t. een structurele oplossing. Ik begrijp heel goed dat de storing ontzettend vervelend is en streven wij ernaar dit soort incidenten te voorkomen. Nogmaals oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne

Reageer