Storing?

• 22 juni 2013
  • 24 reacties
  • 5336 keer bekeken

Badge
Ik ben sinds kort klant bij Telfort glasvezel. Gisteren zijn de diensten geactiveerd maar binternetten lukt nog steeds niet. Interactieve TV werkt wel prima. Volgens de helpdesk vandaag is er een landelijke storing maar zie dat nergens op de site terug. Zijn er anderen die hier ook last van hebben? Mijn router krijgt een 10.x.x.x adres, klopt dit? Ik heb sinds de activatie nog niet kunnen internetten via glasvezel.

Inity

24 reacties

Reputatie 1
Badge +1
De "landelijke" storing is al opgelost, dus dat excuus werkt al niet meer. Ik heb het al 3 weken precies andersom. Internetten gaat prima, maar TV... niet dus.
Reputatie 1
ja hier weer een storing, nu werkt interactive tv weer eens niet,
hebben nu 5 weken glasvezel en al 2,5 weken storingen.
klantenservice niet bereikbaar op zondag, en door de weeks krijg ik 9 van de 10 keer te horen wegens een technische storing is de klantenservice momenteel niet bereikbaar.
ik heb enorme spijt dat wij over gegaan zijn naar glasvezel.
teneerste klopt de zenderoverzicht van het plus pakket niet, je word namelijk op telfort site doorgelinkt naar glashart media en die heeft andere pluspakket zenders dan dat wij van telfort hebben bij het plus pakket, want waar is jim jam wat beloofd is etc #fail
Badge +1
@cloudje,

Per 1 juli /2 juli gaat er een zenderwijziging op de interactieve televisiezenders plaatsvinden voor alle Telfort glasvezel klanten.
Het zenderoverzicht van Telfort is aangepast naar de nieuwe zenderindeling. Glashartmedia geeft de huidige zenderindeling weer.

Lotte
Badge
Vanmorgen kon ik sinds de diensten vrijdag waren geactiveerd voor het eerst via glasvezel van Telfort internetten. Als ik later thuis ben laat ik wel weten of ik nog steeds kan Internetten via Telfort glasvezel.Hopelijk blijft de verbinding het doen. Met Interactieve TV heb ik nog geen problemen gehad, doet het prima. Telefonie kan ik helaas nog niet testen
Badge +1
@Inity,

Momenteel is de storing nog niet verholpen. Het kan zijn dat er nog internetdiensten wegvallen.Je kan op onze site de informatie over de storing volgen. Ik hoop dat de diensten wel naar tevredenheid zijn verder.

Lotte
Reputatie 1
Nou welke klopt er wel dan? Want als van glashart de gene is tot 1 juli en jouw link na 1 juli heb ik echt de verkeerde zenders. Btw heb op dit moment weer geen interactieve tv, wordt er zo langzamerhand schijtziek van!
Badge +1
@cloudje,

Ik heb het even nagevraagd welk zenderoverzicht de juiste is. Het blijkt dat het zenderoverzicht van Telfort leidend is. Het zenderoverzicht van Glashartmedia zal aangepast worden. 
Helaas is de storing nog niet verholpen.Wij zijn nog hard aan het werk voor de oplossing. Echter weten wij nog niet hoelang de storing nog zal duren. Op de storingspagina van Telfort kan je de voortgang in de gaten houden. 

Lotte 
Badge
Beste Lotte,

Ik heb dus ook een probleem met het misleidende zenderoverzicht en heb een pluspakket afgesloten gebaseerd op het zenderoverzicht van Glashart. Telfort verwees duidelijk naar de site van Glashart voor het zenderoverzicht en gelukkig heb ik dat vastgelegd. Graag een passende oplossing voor dit probleem, want ik ben mijn abonnement toch echt onder andere voorwaarden aangegaan.

Mvg,

Mark
Reputatie 1
juist op die basis heb ik dus ook dat afgesloten, mijn man wilde mgm kijken zondag en ikke zoeken maar kon m niet vinden, ik op de site van telfort gekeken en   wel degelijk doorverwezen naar de glashartmedia site. ik mis dus de voor mij erg belangrijke zender van rtl-crime, jim jam , duck tv. mgm, en zo zijn er dus nog een paar. volgens moniek van de administratie van telfort heb ik gewoon pech gehad en ze kon evt wel mijn plus pakket uitzetten dan zou ik die kosten niet hebben [ pff is al maandelijks aan en uit te zetten]maar dit wil ik niet ik wil die zenders hebben op basis waar ik het op uitgezocht heb en niet anders, dit is de link naar hetgeen waar ik het over heb, en echt via de telfort site !!!!                       http://www.telfort.nl/klantenservice/glas/Internet-tv-bellen-via-glasvezel/TV/Interactieve-TV/Extra-zenderpakketten/Plus-pakket.htm                                                                ik wil dus deze zenders hebben want op die basis ben ik dus een abonnement aangegaan.
 de klantenservice heeft al mijn klachten/onvrede in behandeling en hoop snel iets te horen want dit is iig erg misleidend en mijn rechtsbijstandverzekering had er ook een mooie benaming over deze misleiding.

Ik heb sinds een maand internet, TV & bellen via glasvezel via Telfort.
Sinds die tijd alleen maar problemen, tijdens het bellen word regelmatig de verbinding verbroken. Regelmatig moet je het glasvezel modem en de router resetten. Sinds vandaag is bellen helemaal niet meer mogelijk, itv is tot nu toe nog mogelijk, de andere tv''s via coax ksbel werkten tot vanavond nog wel maar na contact met de helpdesk werkt dat ook niet meer.
Voorheen had ik internet en bellen via ADSL via Telfort dit gaf zelden problemen. Maar nu steeds problemen, graag snel een oplossing.
Badge +1
@Gerard1948,

Allereerst welkom op het forum. Wat vervelend dat de diensten nog niet goed werken. Dit is het gevolg van een landelijke storing op het netwerk. Deze storing is nu opgelost. Ik verzoek jou alle apparatuur twee minuten van het stroom af te halen en opnieuw te starten. Mochten hierna nog problemen zijn, ontvang ik graag jouw adresgegevens in een privébericht.

Lotte
Badge +1
@cloudje,

In jouw laatste topicvermelding geef je aan dat jouw klacht/onvrede bij onze klantenservice in behandeling is. Hebben zij al contact met je gelegd om tot een oplossing te komen? Graag verneem ik het van je.

Lotte
Reputatie 1
@cloudje,

In jouw laatste topicvermelding geef je aan dat jouw klacht/onvrede bij onze klantenservice in behandeling is. Hebben zij al contact met je gelegd om tot een oplossing te komen? Graag verneem ik het van je.

Lotte

Beste Lotte,
ik ben een aantal keren terug gebeld en de laatste keer is vrijdag 2 weken geleden, er kon niets voor mij gedaan worden
geen enkele compensatie voor het verkeerd informeren wat abonnement aangaat [ terwijl dit ter plekke weer mis ging want mijnheer wist mij eerst te vertellen dat glashartmedia site lijdend zou zijn waarop ik antwoorde dat dit niet zo is en tot 2 keer ik dit herhaalde hij toch maar na ging vragen en tot de conclusie kwamdat dit idd niet zo is maar de site van telfort lijdend zou zijn] ik vind nog steeds een of andere vorm van compensatie op zijn plaats omdat ik door jullie op de verkeerde been ben gezet wat de zenderlijst betreft, mijn juridisch adviseur had hier een mooie term voor en noemde het DWALING ook zou ik sterk staan als ik daadwerkelijk mijn contract zou willen laten ontbinden door die dwaling en door jullie site waar alles vanaf genomen is dus bewijzen genoeg.ik
melde  hem dat ik nog geen stappen van hem wil omdat ik telfort de kans geef dit op te lossen maar helaas tot op heden niets gehad [ zelfs de eerder beloofde irischeque niet]
toch zou het netjes zijn als ik compensatie zou krijgen door de weken lange storingen en de gederfde schade van de zenders die ik niet kijken kan en de geleden schade van het geen gebruik kunnen maken door de live tv via tablet zoals mij beloofd na doorgeven type en merk tablet!

Dus nee Lotte ik weet nog niets helaas 😞
Badge
Beste Lotte,

Ik heb dus ook een probleem met het misleidende zenderoverzicht en heb een pluspakket afgesloten gebaseerd op het zenderoverzicht van Glashart. Telfort verwees duidelijk naar de site van Glashart voor het zenderoverzicht en gelukkig heb ik dat vastgelegd. Graag een passende oplossing voor dit probleem, want ik ben mijn abonnement toch echt onder andere voorwaarden aangegaan.

Mvg,

Mark

Er wordt nog steeds verwezen naar Glashart...
Reputatie 1
Badge +1
Er wordt nog steeds verwezen naar Glashart...

Waar dan? Ik zie het niet meer...
Badge +1
@Azrael77,

Bij het overzicht van interactieve tv wordt alleen nog verwezen naar Glashartmedia voor de lokale zenderindeling. Dit kunnen we niet verder aanpassen. De andere pakketten verwijzen niet meer naar andere zenderoverzichten. Kun je ons de link toesturen waar je de verwijzing zag?

Lotte
Reputatie 1
@Azrael77,

Bij het overzicht van interactieve tv wordt alleen nog verwezen naar Glashartmedia voor de lokale zenderindeling. Dit kunnen we niet verder aanpassen. De andere pakketten verwijzen niet meer naar andere zenderoverzichten. Kun je ons de link toesturen waar je de verwijzing zag?

Lotte

• nog 1 x
  • ga naar klantenservice in jullie kolom naast mijn telfort
  • druk glasvezel aan
  • toets in zoekopdracht zenderoverzicht in
  • druk dan de bovenste aan van pluspakket
  • dan kom je in veel gestelde vragen van het pluspakket, druk dan WELKE EXTRA ZENDERS KRIJG IK MET HET PLUSPAKKET in
dan krijg je dit te zien : Ga voor een overzicht van de door u te ontvangen zenders met het Plus pakket naar de website van Glashart Media. 

en bij de woorden  website van Glashart media is een weblink waar je dus op de verkeerde site komt met deze zenders die jullie dus NIET BIEDEN

Dit is al maanden zo en heb ik al verschillende keren aangegeven zelfs telefoninsch waar een medewerker gelijk met mij mee op internet ging en tot op heden staat het er nog!!!!!!!!!!
Reputatie 1
Badge +1
Hehe... het is even zoeken maar het staat er wel! 😉
Reputatie 1
Badge +1
Hier dus:

http://www.telfort.nl/klantenservice/glas/Internet-tv-bellen-via-glasvezel/TV/Interactieve-TV/Zenderoverzicht.htm
Reputatie 8
Badge +16
Soms is content op een site een ramp voor de leverancier.....🆒
Badge +1
Inmiddels is onze website aangepast. Je kan nu alleen het https:// http://www.telfort.nl/klantenservice/glas/Internet-tv-bellen-via-glasvezel/TV/Interactieve-TV/Zenderoverzicht.htm zien van Telfort zelf. Mijn excuses voor de verwarring, als het goed is staat nu overal de vermelding naar ons zenderoverzicht.

Lotte
Reputatie 1
Helaas maar dan ook echt helaas voor TELFORT,

het is nog steeds mogelijk dmv een snelle manier dus op de glashartmediasite te komen waar telfort dus zelf naar linkt. ben net 1 minuut geleden er nog opgeweest dmv beschreven iets hier voor
Reputatie 1
Inmiddels is onze website aangepast. Je kan nu alleen het https:// http://www.telfort.nl/klantenservice/glas/Internet-tv-bellen-via-glasvezel/TV/Interactieve-TV/Zenderoverzicht.htm zien van Telfort zelf. Mijn excuses voor de verwarring, als het goed is staat nu overal de vermelding naar ons zenderoverzicht.

Lotte

sterker nog druk link in van Lotte en dan rechts op snel naar : Interactieve TV via glasvezel  druk dan bij hoe kunnen wij u helpen, zenderoverzicht in en voila de rest wijst voor zich
Badge +1
Inmiddels is de website aangepast. Je ziet nu alleen het correcte zenderoverzicht. Mijn excuses voor de verwarring.

Lotte

Reageer