beantwoord

Storend geluid bij Netflix via tv-ontvanger

• 17 juli 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 1

Oud topic, maar ik kwam hier om dezelfde reden. Raar storend geluid bij het afspelen van Netflix audio.

De Telfort TV ontvanger is direct aangesloten op een set speakers+subwoofer (KEF), via een TOSLINK-kabel voor optische S/PDIF (geluid).

Het geluid van de Netflix uitzending stond op Stereo 5.1. Omschakelen naar Stereo gewoon hielp even. Maar niet voor alle films/series. Feitelijk dus niet mogelijk voor mij om Netflix geluid op een goed apparaat af te spelen.

In de instellingen van het Telfort kastje kun je de HDMI uitgang configureren op Stereo/Dolby/Auto. De S/PDIF uitgang op Stereo/Dolby. Deze omschakelen had geen resultaat.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 juli 2020, 08:50

Hoi @gjs68, een raar storend geluid dus. Alleen bij Netflix begrijp ik? Dit blijft dus als je de geluidskwaliteit via Netflix zelf veranderd? Je hebt de ontvanger ook een reset gegeven? 

En maakt het nog verschil als je jouw geluidsinstallatie op de tv aansluit in plaats van de ontvanger?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @gjs68, een raar storend geluid dus. Alleen bij Netflix begrijp ik? Dit blijft dus als je de geluidskwaliteit via Netflix zelf veranderd? Je hebt de ontvanger ook een reset gegeven? 

En maakt het nog verschil als je jouw geluidsinstallatie op de tv aansluit in plaats van de ontvanger?

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat je duidelijkheid hebt, ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.

Reageer