beantwoord

Stopt HBO?

• 31 oktober 2016
  • 13 reacties
  • 744 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi.
Komt er een vervanger voor HBO?

Gr
icon

Beste antwoord door yassi1 31 oktober 2016, 23:32

Hoi Sylvia888, het klopt inderdaad dat HBO en zijn diensten vanaf januari 2017 niet meer beschikbaar zullen zijn in Nederland, maar of er een vervanger voor HBO zal zijn is op dit moment nog niet bekend
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 1
Hoi Sylvia888, het klopt inderdaad dat HBO en zijn diensten vanaf januari 2017 niet meer beschikbaar zullen zijn in Nederland, maar of er een vervanger voor HBO zal zijn is op dit moment nog niet bekend
Heeft Telfort geen Netflix? Zou dat als alternatief gebruikt kunnen worden?
Reputatie 8
Badge +10
Er loopt een topic over...

HBO stopt met uitzenden in Nederland
Reputatie 1
Heeft Telfort geen Netflix? Zou dat als alternatief gebruikt kunnen worden?

Telfort heeft Netflix, enkel moet je dan wel je eigen abonnement hebben hiervoor 🙂
Bedankt. Mijn vraag was OOK uit belangstelling. Ik pluk de zenders uit de ruimte van de Astra satésaus. ;):)
HBO was al waanzinnig slecht aangezien de app totaal niet werkte met casten en ze er totaal geen moeite voor deden ook maar 1 reactie te geven op vragen dus zo heel rampzalig is het niet. Toch zal Telfort met een alternatief moeten gaan komen gezien het feit heel veel mensen, waaronder ik, zijn overgestapt naar Telfort alles in 1 juist voor HBO. Het zal toch niet zo zijn dat ze Ziggo achterna gaan mag ik toch hopen.... eerst van alles doen om de klant te lokken en vervolgens alle mooie zenders simpelweg verwijderen en geen enkel alternatief meer bieden.
Ook wel een beetje raar dat men erachter moet komen bij toeval en dat er niets is aangekondigd tot nu toe. Dit moet naar mijn mening RUIM van te voren worden vermeld aan de klant. Er is natuurlijk altijd nog Film 1,2 en 3 of een videoland abonnement.
Reputatie 2
Ook wel een beetje raar dat men erachter moet komen bij toeval en dat er niets is aangekondigd tot nu toe. Dit moet naar mijn mening RUIM van te voren worden vermeld aan de klant. Er is natuurlijk altijd nog Film 1,2 en 3 of een videoland abonnement.

Ik weet niet of het ook via de Facebook pagina van Telfort is vermeld maar op het forum is daar in het door Enterprise gelinkte topic een maand geleden door Telfort zelf melding van gemaakt. Dit is 3 maanden voor tijd lijkt mij ruim genoeg.

@sylvia888 Ziggo komt zelf wel met een vervanger is onlangs bekend geworden. Nu is het afwachten of Telfort en andere aanbieders van HBO hier een deal mee sluiten of dat ze met een andere optie komen.
Reputatie 8
Badge +10
...eerst van alles doen om de klant te lokken en vervolgens alle mooie zenders simpelweg verwijderen.
Alle mooie zenders..?
Welke dan, behalve HBO..?
Daarnaast heeft Telfort natuurlijk geen enkele invloed op de beslissing van een Amerikaans bedrijf om met hun dienstverlening te stoppen in Nederland.
Telfort 'verwijdert' HBO niet, dat doet HBO zèlf...

...en geen enkel alternatief meer bieden.

Je hebt blijkbaar een glazen bol, als je nu al (twee maanden voordat HBO stopt..!) weet te vertellen dat Telfort geen enkel alternatief meer gaat bieden..?

Kortom, denk eerst eens na voordat je maar wat gaat roeptoeteren op een forum, en zoek en lees eerst eens wat berichten of topics hierover, Telfort heeft het ruim van tevoren aangekondigd maar je hebt dat blijkbaar niet gelezen.
...eerst van alles doen om de klant te lokken en vervolgens alle mooie zenders simpelweg verwijderen.
Alle mooie zenders..?
Daarnaast heeft Telfort natuurlijk geen enkele invloed op de beslissing van een Amerikaans bedrijf om met hun dienstverlening te stoppen in Nederland.

Je hebt blijkbaar een glazen bol, als je nu al (twee maanden voordat HBO stopt..!) weet te vertellen dat Telfort geen enkel alternatief meer gaat bieden..?

Kortom, denk eerst eens na voordat je maar wat gaat roeptoeteren op een forum, en zoek en lees eerst eens wat berichten of topics hierover, Telfort heeft het ruim van tevoren aangekondigd maar je hebt dat blijkbaar niet gelezen.

Leer eerst eens LEZEN schreeuwlelijk!
Het zal toch niet zo zijn dat ze Ziggo achterna gaan mag ik toch hopen.... eerst van alles doen om de klant te lokken en vervolgens alle mooie zenders simpelweg verwijderen en geen enkel alternatief meer bieden. Staat hier ook maar ERGENS dat ik het erover heb dat Telfort dit gaat doen?? Of staat er... HET ZAL TOCH NIET ZO ZIJN DAT ZE ZIGGO ACHTERNA GAAN??!! Nergens heb ik het erover dat het ook zo gaat bij Telfort! Ik deel enkel mij ervaring met Ziggo en uit de hoop dat het niet hetzelfde zal gaan! Hoog van de toren schreeuwen omdat je een forum legend bent... moeilijk he lezen!

Ik weet niet of het ook via de Facebook pagina van Telfort is vermeld maar op het forum is daar in het door Enterprise gelinkte topic een maand geleden door Telfort zelf melding van gemaakt. Dit is 3 maanden voor tijd lijkt mij ruim genoeg.

Ok, dat is dan my bad, die had ik niet gezien.

@sylvia888 Ziggo komt zelf wel met een vervanger is onlangs bekend geworden. Nu is het afwachten of Telfort en andere aanbieders van HBO hier een deal mee sluiten of dat ze met een andere optie komen.
Ik vind het jammer dat hbo verdwijnt uit Nederland.Als vervanger van HBO zijn er diverse zoals netflix,film 1 enz.
Ik ben geen fan van sport.en de mb ed heb ik voldoende.Nu krijg ik opnemen gratis erbij.Maar je hebt ook oa
Kijk TV en die voegd ook iets toe.Wat je als vaste klant krijg als vervanging vind ik bijzonder matig.Hoop op een beter alternatief.
Alle mooie zenders..?

Hey meneer roeptoeter. Waar blijf je nu met je commentaar??!! Mooie vervanger of niet die sport rommel ipv een fatsoenlijke vervanger voor de films en series!!!
Reputatie 8
Badge +10
LOL..!
Mijn commentaar dat ik hierboven heb gegeven staat nog steeds.
Ik doe daarnaast ook geen uitspraak over de keuze van Telfort voor het één of andere pakket, ik wees je alleen op je nogal overspannen reactie in verband hiermee.

Reageer