Stingray-kanalen op desktop etc. te streamen?

• 14 september 2016
  • 7 reacties
  • 1643 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Ik heb Stingray Music deze vraag gesteld: I listen to your channels through my Dutch provider, Telfort.
Is there an option to listen to the streams on a desktop?

Antwoord Stingray: Unfortunately, Stingray Music Online is not currently available for Telfort subscribers. We are currently in discussions with your cable provider to be able to offer you this service for free. We strongly encourage your to reach out to Telfort as well to let them know you would be interested in this service.

Mag deze op de wishlist? 🙂

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Reacher, dankjewel voor je signaal! :)

Ik zet je wens door naar de juiste afdeling. Ik weet niet hoeveel van deze verzoeken er bij hen binnenkomen, maar het wordt uiteraard meegenomen! 🙂
Badge
Ik hoop dat het in elk geval wel gaat komen, want toen ik onderstaande op de website van Stingray las, werd ik in eerste instantie heel blij.

Wist u dat u ook via uw kabelabonnement met onze online player naar uw muziek kunt luisteren? Geniet van uw favoriete artiesten thuis op uw computer of op kantoor. U hoeft niet meer voor de tv te zitten om van goede muziek te genieten!

Dus ik gelijk gaan zoeken hoe ik de webplayer via Mijn Telfort kon openen, maar dat bleek dus een dooie mus te zijn :(

En streamen via smartphone of tablet vind ik zonde van het accuverbruik.
Reputatie 8
Badge +10

Wist u dat u ook via uw kabelabonnement met onze online player naar uw muziek kunt luisteren?

Je hebt toch geen kabelabonnement bij Telfort, die levert niet via de kabel.
Badge
Er had ook beter Wist u dat u ook via uw provider met onze online player naar uw muziek kunt luisteren? kunnen staan.

Voor zover ik weet wordt Stingray Music alleen via aan KPN-gerelateerde providers doorgegeven, dus dan zou het logisch zijn dat ook de webplayer zou worden doorgegeven via, in dit geval, Mijn Telfort.
Reputatie 8
Badge +10
Blijkbaar niet dus...
Niet alles dat KPN doet en aanbiedt geldt ook voor Telfort.
Reputatie 1
Ik hoop dat het in elk geval wel gaat komen, want toen ik onderstaande op de website van Stingray las, werd ik in eerste instantie heel blij.

Wist u dat u ook via uw kabelabonnement met onze online player naar uw muziek kunt luisteren? Geniet van uw favoriete artiesten thuis op uw computer of op kantoor. U hoeft niet meer voor de tv te zitten om van goede muziek te genieten!

Dus ik gelijk gaan zoeken hoe ik de webplayer via Mijn Telfort kon openen, maar dat bleek dus een dooie mus te zijn :(

En streamen via smartphone of tablet vind ik zonde van het accuverbruik.

Er staat wat er staat. Indien bij het kabel/adsl abonnement Stingray begrepen is, is met de app op je tablet of de webplayer op pc Stingray muziek af te spelen. Ook onderweg of op kantoor.

Zie http://music.stingray.com/nl/mobiele-muziekstreaming

Na validatie thuis voor de tv met geluid van een Stingray kanaal is de app of webplayer te gebruiken.
De validatie lijkt steeds 180 dagen geldig.

Ik vind alleen het geluid niet echt sprankelend.

Kan Telfort/Leon laten weten welke bit rate / formaat voor de audiobestanden door Telfort wordt doorgegeven??

Bij voorbaat dank!
Reputatie 2
Badge +3
Well: https://webplayer.stingray.com/play/browse
Het werkt dus, autoriseren via je smartphone app en dan kun je app en webplayer gebruiken.

Reageer