STB ontkoppelen, geen HD zenders

• 8 mei 2013
  • 6 reacties
  • 2296 keer bekeken

Badge
Ik heb sinds vandaag mijn interactieve tv ontvangen. alles aangesloten en opgestart. Nu heb ik direct tv en hoefde ik geen abbo en pincode in te voeren. Ik heb nu geen HD zenders. Ik kan ook niet via menu > instellingen omdat hij mijn pincode niet pakt. Vandaag meerdere malen gebelt met telfort en zij proberen mij steeds door te verbinden met de "2e lijn". Deze moet de STB ontkoppelen of iets dergellijks en dan kan ik daarna mijn abbo en pincode wel invoeren. Ik probeer het nu zo want anders blijf ik bellen en zo met mijn probleem zitten. Ik hoop dat dit zsm kan worden opgelost.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Tot 21.00 uur ben je aangewezen op de klantenservice en morgen is het hemelsvaartdag dus gesloten 
Badge
Ik heb nu al drie keer geprobeerd via de telefonische klantenservice maar zij krijgen mij telkens niet doorverbonden met de 2e lijn. Ik wordt hier wel moe van. De klantenservice vraagt mij telkens om op een later tijdstip terug te bellen... Reset gewoon de box en dan kan ik straks thuis opnieuw mijn abbo nummer + pin invoeren. Ik heb nu al een week geen HD zenders en ben al drie keer kosten kwijt voor telefonische hulp.
Badge
Als je Henk, Hugo of Jeroen in dit topic krijgt, wat hopelijk NU gaat gebeuren, is het probleem denk ik snel uit de wereld 🙂
Badge
ik hoop het ... tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
Badge
Alles is btw al gecontroleerd door de klantenservice;

- Ja ik heb een HD abbo.
- Pincode is geverifieerd.
- Genoeg Mbits.
- Alles goed aangesloten, heb namelijk gewoon tv. maar hoefde nooit te activeren. raar en daarom nu dus geen HD.
- Ik kan niet naar instellingen want de pincode wordt als niet juist aangegeven, dit hangt samen omdat ik nog niet heb kunnen activeren denk ik..
Badge +1
@yoran,

Ik heb zojuist de TV ontvanger laten ontkoppelen, kun je controleren of je nu wel jouw abonnementsnummer en pincode kunt invoeren? Mocht het niet lukken dan kun je nogmaals de software verwijderen, mocht dit niet lukken dan lees ik dat graag.

Jeroen

Reageer