beantwoord

Startmenu tv-ontvanger blijft hangen.

• 29 september 2015
  • 3 reacties
  • 203 keer bekeken

Sinds gisteren blijft het startmenu van mijn tv-ontvanger hangen. Ik heb een Zyxel modem en de tv-kabel is aangesloten op poort 4. Ik heb het modem gereset en de tv-ontvanger uitgezet, maar helaas zonder resultaat. Wie heeft een suggestie om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door jimny 29 september 2015, 16:29

Heb je de TV ontvanger uitgezet d.m.v. de knop zo ja probeer dan eens het volgende : haal de adapter van de tv ontvanger voor een aantal seconden van de stroom, nadat de adapter weer wordt aangesloten wordt de software opnieuw ingeladen.
Knippert het lampje van poort 4 trouwens wel op je modem
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je de TV ontvanger uitgezet d.m.v. de knop zo ja probeer dan eens het volgende : haal de adapter van de tv ontvanger voor een aantal seconden van de stroom, nadat de adapter weer wordt aangesloten wordt de software opnieuw ingeladen.
Knippert het lampje van poort 4 trouwens wel op je modem
Bedankt voor de reactie. Het is mijn draadlozeverbindingset geweest die waarschijnlijk geen ip adres gaf.
Inmiddels werkt alles weer naar behoren 🙂
Reputatie 8
Badge +18
Fijn dat het weer goed werkt en bedankt voor het terugmelden, dan kan er een slotje op dit topic