Sport 1 opgezegd wegens Gebrek aan HD

• 18 mei 2013
  • 5 reacties
  • 1615 keer bekeken

Reputatie 1
Ik had Sport 1 aangeschaft wegens het kijken van Formule 1. Ik dacht kan ik het mooi in HD bekijken. Wat blijkt achteraf dat er helemaal geen HD beschikbaar. Maar wel voor 12,50 abonnementen aanbieden. Vind ik schandalig voor dit geld. Dus ik ga F1 maar kijken op BBC 1. Om deze reden heb ik het abonnement ook weer opgezegd bij Sport 1

5 reacties

Badge +2
Tja, alleen jammer dat de BBC er maar negen uitzend van de 19 races, de rest zou je dan op de duitse zender moeten volgen. Dan maar minder beeld dan dat duits gezwets te moeten aanhoren. En over gezwets gesproken, ik zou nog eerder Sport 1 opzeggen voor het commnetaar van Ronald van Dam!!
En daarbij, je beaald ook ietsje minder, nu ze bij de KPN hebben besloten om Sport 1  per 1 juli in HD uit te zenden zal daar ook wel het 1 en ander aan veranderd worden.
Badge +2
Tja, alleen jammer dat de BBC er maar negen uitzend van de 19 races, de rest zou je dan op de duitse zender moeten volgen. Dan maar minder beeld dan dat duits gezwets te moeten aanhoren. En over gezwets gesproken, ik zou nog eerder Sport 1 opzeggen voor het commnetaar van Ronald van Dam!!
En daarbij, je beaald ook ietsje minder, nu ze bij de KPN hebben besloten om Sport 1  per 1 juli in HD uit te zenden zal daar ook wel het 1 en ander aan veranderd worden.

Hoogstwaarschijnlijk zal Telfort in de toekomst dan ook Sport 1 op HD kwaliteit gaan aanbieden (omdat Telfort onderdeel van KPN is). Wellicht interessant om over een aantal maanden dus nog eens te kijken of dat inderdaad zo is.
Badge +2
In de toekomst? Als de KPN besluit om HD op dat lijntje te zetten komt dat ook via Telfort hier binnen.  Denk dat Telfort daar weinig tegen in te brengen heeft.
Als Ik kijk naar de zender indeling  zie maar 1 verschil, en dat  is het naampje en kleurtje boven het papiertje.
Reputatie 2
Badge
Sport 1 HD is vanaf 1 Juli bij KPN te ontvangen!!!

Vanaf 1 Juli wordt ook het zenderpakket aangepast!!!
Badge +2
In de toekomst? Als de KPN besluit om HD op dat lijntje te zetten komt dat ook via Telfort hier binnen.  Denk dat Telfort daar weinig tegen in te brengen heeft.
Als Ik kijk naar de zender indeling  zie maar 1 verschil, en dat  is het naampje en kleurtje boven het papiertje.

Das in feite wat ik bedoelde te zeggen. Vandaar dat ik aan geef; ik zou verwachten dat Telfort dat dan dus ook aan gaat bieden. Ik ben echter geen helderziende..

Reageer