beantwoord

Sommige opnames spelen niet af op interactieve tv webpagina

• 8 februari 2018
  • 3 reacties
  • 239 keer bekeken

Een aantal opnames laten zich niet afspelen op telfort.interactievetv.nl.

Zie hieronder zie je enkele afleveringen die opgenomen zijn. De eerste 'De Wereld Draait Door' heeft een disabled play icoon. De aflevering van 'Zomer in Zeeland' laat zich wel afspelen - een donker grijze play icoon.

Wat is hier aan de hand ?
icon

Beste antwoord door Enterprise 8 februari 2018, 19:19

Er zijn twee redenen waarom je sommige opnames via TV-online niet kan afspelen op je PC, phone en tablet.
De eerste is dat opnames die via de TV-ontvanger zijn opgenomen van een HD-zender niet afgespeeld kunnen worden via iTV-online op een PC, phone en tablet.
Als je deze (wel met de TV-ontvanger) opneemt vanaf een SD-zender dan lukt het meestal wel.
En ik zeg 'meestal' omdat er een tweede reden is, en dat is dat niet alle zenders het afspelen via iTV-online toestaan maar uitsluitend via de TV-ontvanger zelf.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Er zijn twee redenen waarom je sommige opnames via TV-online niet kan afspelen op je PC, phone en tablet.
De eerste is dat opnames die via de TV-ontvanger zijn opgenomen van een HD-zender niet afgespeeld kunnen worden via iTV-online op een PC, phone en tablet.
Als je deze (wel met de TV-ontvanger) opneemt vanaf een SD-zender dan lukt het meestal wel.
En ik zeg 'meestal' omdat er een tweede reden is, en dat is dat niet alle zenders het afspelen via iTV-online toestaan maar uitsluitend via de TV-ontvanger zelf.
Bedankt voor je reactie! ik ga dat eens uitproberen.
Reputatie 8
Badge +9
Bedankt voor je reactie! ik ga dat eens uitproberen.
Graag gedaan... 😉

Reageer