beantwoord

smart tv met online TV app

• 12 augustus 2013
  • 6 reacties
  • 8334 keer bekeken

Ik heb zojuist een Smart tv van Samsung gekocht en zodra ik hierop de Online tv app wil installeren van telfort geeft hij aan dat het apparaat niet wordt ondersteund. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door jimny 13 augustus 2013, 08:25

Dat gaat je echt niet lukken, de apps voor de Samsung Smart tv worden door Samsung ondersteund.
Wil je op deze tv ook de Telfort iTV bekijken zonder kabels dat kan met draadloze adapters en een 2e tv ontvanger, mits je voldoende bandbreedte hebt.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Je moet de app ook niet op de TV proberen te installeren, die app is daar niet voor gemaakt.
Waarom zou je een TV app willen installeren op een TV die het al doet?
De app is bedoeld voor de PC, laptop, tablet en smartphone, waarbij trouwens ook niet alle merken en types worden ondersteund.
Je moet de app ook niet op de TV proberen te installeren, die app is daar niet voor gemaakt.
Waarom zou je een TV app willen installeren op een TV die het al doet?
De app is bedoeld voor de PC, laptop, tablet en smartphone, waarbij trouwens ook niet alle merken en types worden ondersteund.

Omdat ik dan op de TV alle zenders kan kijken die ik beneden ook heb via de box van Telfort. De app draaid via WIFI dus hoef ik dan totaal geen kabels te trekken. Vandaar dat ik deze app graag op de TV zou willen hebben. 
Reputatie 8
Badge +18
Dat gaat je echt niet lukken, de apps voor de Samsung Smart tv worden door Samsung ondersteund.
Wil je op deze tv ook de Telfort iTV bekijken zonder kabels dat kan met draadloze adapters en een 2e tv ontvanger, mits je voldoende bandbreedte hebt.
Reputatie 8
Badge +16
Je zou kunnen proberen om te kijken of http://telfort.itvonline.nl/ werkt mits je browser dit ondersteund.
Als dit niet werkt is alleen een decoder een oplossing
Jammer dat dit niet gaat werken aangezien een decoder ook weer ergens moet staan. De TV hangt nu mooi aan de muur zonder enige kabels o.i.d. eromheen. Via Itvonline heb ik inderdaad geprobeerd maar dan moet er iets gedownload worden. Dat zal ik vanavond nogmaals proberen. 
Het kan wel je moet smart view starten met je telefoon waardoor je het beeld van je telefoon op het beeldscherm van de tv krijgt en dan kan je alle applicatie's afspelen op je tv zo als Itv

Reageer