beantwoord

Slechte werking Motorola VIP1853

• 27 juli 2020
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Reputatie 1

Wanneer ik de ontvanger inschakel vanuit de standby stand duurt het minutenlang voordat ik beeld krijg, geluid is er direct. Het probleem is  eigenlijk van lieverlee begonnen nadat ik een nieuw Experia Box v10A gekregen heb. Het voordeel met de modemwisseling is wel dat ik minder meldingen krijg van terugzappen dat ik met het oude modem vaak had..

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 28 juli 2020, 09:16

Goedemorgen @arvadeko, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom! 

Lastig dat jouw tv-ontvanger zo traag is. Ik begrijp dat je dit opmerkt sinds het nieuwe modem, maar dat de foutmeldingen minder geworden zijn. Dit is een ouder type tv-ontvanger, dus ik zorg ervoor dat er een nieuwe jouw kant op komt. Je hebt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen! 

Laat je weten of alles gelukt is en of tv kijken daarna goed werkt?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @arvadeko, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom! 

Lastig dat jouw tv-ontvanger zo traag is. Ik begrijp dat je dit opmerkt sinds het nieuwe modem, maar dat de foutmeldingen minder geworden zijn. Dit is een ouder type tv-ontvanger, dus ik zorg ervoor dat er een nieuwe jouw kant op komt. Je hebt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen! 

Laat je weten of alles gelukt is en of tv kijken daarna goed werkt?

Reputatie 1

bedankt voor de snelle reactie, ik kijk naar de nieuwe ontvanger uit en laat nog weten of dit de oplossing is.

Reputatie 8
Badge +11

bedankt voor de snelle reactie, ik kijk naar de nieuwe ontvanger uit en laat nog weten of dit de oplossing is.

Graag gedaan en dat is prima, ik hoor het hier wel.

Reputatie 1

Ik wilde even laten weten dat ik de nieuwe Arris tv ontvanger al binnen heb, zelfs ruim binnen de gestelde tijd van 5 werkdagen, namelijk binnen 2 werkdagen supersnel dus. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat deze ontvanger het fantastisch doet en ik er zeer blij mee ben Hartelijk dank voor de snelle service!

Reputatie 8
Badge +11

@arvadeko Super, fijn om te horen dat je de nieuwe tv-ontvanger zo snel had en vooral dat 't nu zo goed werkt! Zo hoort het. Graag gedaan en je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer