vraag

Slechte resultaten opname in de nieuwe menu layout

• 27 juli 2020
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Vanaf het moment dat we de nieuwe layout in het nenu hebben,hebben we problemen. Opnames kunnen niet goed meer ingeplanned worden ( geen reactie na het het indrukken vande recknop) en alle handelingen om iets te verwijderen zijn veel te omslachtig. Het was met de oude layout stukken beter en leesbaarder voor ouderen.  

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Ho @Willh

Ik lees dat je nog een beetje aan het ruziën bent met het nieuwe menu. Dat is niet zo fijn en ook niet de bedoeling. Ik herken het zo niet dat er niet goed ingepland wordt. Gaat het wel goed nadat je de ontvanger een reset hebt gegeven? En wat bedoel je verder met de leesbaarheid? Kun je daar een foto van sturen? Dan kan ik de feedback delen. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat het duidelijk is Ik heb geen reactie meer van je gezien.

De letters zijn kleiner geworden wat de leesbaarheid niet ten goede komt, daarnaast moeten er veel.meer handelungen worden verricht om een opname te verwijderen, überhaupt moeten er veel meer handelingen worden verricht. Ook in de gids is de zender waar je op hebt ingesteld niet meer te zien in de hoek. Dat is ook een belemmering. Al met al zijn wij niet blij met de huidige update.

Reageer