beantwoord

slechte ontvangst op tv ontvanger

• 29 december 2017
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Reputatie 1
goedendag, sinds een lange tijd heb ik al problemen met de tv ontvanger, het reageert slecht op de afstandbediening (witte) vaak op het zelfde knopje moeten drukken eer het reageert. met heen en terug spoelen, met alles wat ik op de afstandbediening doe. Als ik vooruit spoel, en het wil stoppen, doet het niet, na enkele keren weer op start te drukken, moet ik weer terug spoelen.:@:@:@ Enkele weken geleden een nieuwe afstandbediening gekregen, maar het probleem blijft. Heb al diverse keren alle stekkers eruit, tv ontvanger uit, naar fabrieksinstellingen, het probleem blijft. Heb dit al diverse malen gemeld ook bij facebook en om een nieuwe ontvanger gevraagd, die ze me gewoon niet willen geven. Ik ga er nu toch ernstig over nadenken om een andere provider te nemen. Wordt hier zo kribbig van.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 december 2017, 19:26

Hoi leny.v.d. welkom op het forum. Wat lastig dat je TV ontvanger niet goed reageert. Dat maakt het TV kijken niet fijn. Als je al deze stappen hebt doorlopen, zoals het herstarten en terugzetten naar fabrieksinstellingen, dan lijkt het me inderdaad tijd voor een vervanging. Daarom heb ik een vervangende TV ontvanger voor je aangevraagd. Die komt zo snel mogelijk jouw kant op. Hou je het nog even vol met deze?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Voer via onderstaande link beide uit

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi leny.v.d. welkom op het forum. Wat lastig dat je TV ontvanger niet goed reageert. Dat maakt het TV kijken niet fijn. Als je al deze stappen hebt doorlopen, zoals het herstarten en terugzetten naar fabrieksinstellingen, dan lijkt het me inderdaad tijd voor een vervanging. Daarom heb ik een vervangende TV ontvanger voor je aangevraagd. Die komt zo snel mogelijk jouw kant op. Hou je het nog even vol met deze?
Reputatie 1
Hallo Wieger, wat fijn dat ik nu eindelijk gehoord wordt, loop hier al maanden mee, en regelmatig gemeld, maar er werd gewoon niets aan gedaan. Kreeg te horen dat ze niet zo maar een nieuwe ontvanger mogen geven. En ik heb alles gedaan wat ik maar kon vinden om die tv ontvanger weer normaal te krijgen, diverse keren. Heel erg bedankt. fijne jaarwisseling. groet Leny
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Leny, nog de beste wensen voor 2018. Wieger geniet van een week vakantie, maar ik zag je bericht voorbij komen. Heb je de nieuwe ontvanger inmiddels thuis en werkt het daar goed mee? Ik hoop het!
Reputatie 1
Hallo Cindy, ja na wat problemen, is het uit eindelijk goed gekomen, dacht dat mijn modem het begeven had, maar had een plug in de verkeerde ingang gedaan. Alles werkt. Voor jou ook nog de beste wensen voor 2018

Reageer