Slechte Klantenservice - defecte decoder

• 14 januari 2016
  • 30 reacties
  • 681 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Graag response, ik wil graag een oude Motorola decoder ontvangen zodat ik deze kan proberen...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Benning, je verzoek is duidelijk. 🙂 Alleen willen wij graag eerst onderzoeken waarom Arcadyan TV-ontvangers bij jou niet werken en daarnaast jouw verzoek in behandeling nemen. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik voor jou aan de slag kan. Bij voorbaat dank!
Hallo Benning, je verzoek is duidelijk. 🙂 Alleen willen wij graag eerst onderzoeken waarom Arcadyan TV-ontvangers bij jou niet werken en daarnaast jouw verzoek in behandeling nemen. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik voor jou aan de slag kan. Bij voorbaat dank!

Het is een HDMI Handshake probleem als ik internet moet geloven. Als het goed is heb je mijn gegevens inmiddels in je inbox.

Mvg
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Benning, bedankt voor je gegevens. Ik heb deze intern uitgezet en ook aangeven dat je mogelijk een HDMI handshake probleem ervaart. Mijn collega's nemen binnen twee werkdagen contact met jou op. Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag in dit topic tegemoet.

Reageer