beantwoord

Slechte dienstverlening telfort

• 22 augustus 2014
  • 58 reacties
  • 1444 keer bekeken

Toon het eerste bericht

58 reacties

@Michael
zou jij ervoor kunnen zorgen dat ik weer gebeld wordt.
Ik had een belafspraak staan op 16-04-2015 maar op die dag ben ik niet gebeld sterker nog ik heb tot op heden niemand gehoord en vindt dit niet kunnen eigenlijk.
Mijn contactpersoon was Froukje B. maar die is iets anders gaan doen en heeft mijn dossier overgedragen aan een college waar ik de naam nog niet van heb kunnen onthouden maar dat kan jij wel terugzien hoop ik.
Het probleem is dus nog steeds niet opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvg
Arjan

@anakr,

Heel vervelend! Ik meld dit probleem voor jou aan bij platformbeheer. Het incident waar je naar refereert zou opgelost moeten zijn bij de vorige update, wat dus niet het geval lijkt te zijn.
Indien ik een terugkoppeling heb gekregen, stel ik jou daarvan op de hoogte.

@neel00,

Uiteraard voor jou ook een treurige zaak. De TV-ontvanger ga ik allereerst voor jou vervangen (dit is bij anarkr al eens gebeurd). De oude ontvanger mag je retour zenden naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
O.v.v. retournummer [klantnummer]
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@anakr,

Wat vervelend! Wat is precies het probleem nu?

Michael
dezelfde als die er al waren
Reputatie 8
Badge +2
@anarkr,

Helder. Het enige wat ik kan doen voor je is dit door te zetten naar de helpdesk zodat dit uitvoerig wordt bekeken. Ikzelf kan ook wat zaken nakijken maar dit heb ik inmiddels al meerdere keren gedaan. Het probleem lijkt wat dieper te liggen dan ik kan zien.

Het telefoonnummer die je mij een tijd geleden gestuurd hebt in het privébericht, is die nog actueel?

Michael
jazeker, nog steeds hetzelfde
Reputatie 8
Badge +2
@anarkr,

Dank je. Het verzoek staat inmiddels uit. Je wordt zo spoedig mogelijk hierover benaderd (ik verwacht begin volgende week, na Koningsdag).
Laat je me weten wat hieruit komt? Ik ben erg benieuwd namelijk.

Michael
@Michael Hierbij een update inzake de slepende problemen.

Vanmorgen ben ik gebeld en heb de zaken aangegeven, was volgens hem wel gebeld maar wij hadden geen gemiste oproepen dus dit zal wel.
problemen nog steeds hetzelfde ook na de software update van 30-03 en van 21 of 22-04 en wilde mij door verbinden maar hierop heb ik aangegeven er geen zin meer in te hebben om als proefpersoon gebruikt te worden en dat ik het boek wil sluiten.
Ik plaats wel een tijdschakelaar achter de setup box zodat hij regelmatig opnieuw gestart wordt en ik de problemen niet meer zie.
Het is natuurlijk wel teleurstellen dat een organisatie als KPN/Telfort dergelijk probleem in 14 maanden nog niet kan oplossen en er zo mee omgaat.

Ik heb er nu geen hoofdpijn meer van en zie wel wat ik in de toekomst ga doen.

MVG
Arjan
Reputatie 8
Badge +2
@anarkr,

Bedankt voor je terugkoppeling. Ik kan me dit goed voorstellen. Ikzelf zou hier ook niet blij mee zijn. Ik weet wel dat we er alles aan gedaan hebben om dit te verhelpen.
De omweg naar de oplossing die jij aankaart (tijdschakelaar) is natuurlijk niet gewoon. Maar als dit de zorgen wegneemt kan ik er mee leven.

Ik hoop op een structurele oplossing in de toekomst hiervoor.

Michael

Reageer