Weet niet helemaal wat je wel en niet leest maar alles in ieder geval niet.
het topic waar wij bezig waren heb je gesloten omdat je een bericht fout hebt geïnterpreteerd.
het enige probleem wat opgelost is was betreffende de firmware waar helaas weer anderen tussen zaten waardoor het onduidelijk werd.
het probleem met het opnemen is zeker nog niet opgelost, hij neemt namelijk ook nog steeds herhalingen op en die kan ik dan weer niet verwijderen anders dan de box maar weer opnieuw te starten.
opname problemen bestaan dus nog steeds!!!
geplande opname's worden ook niet getoond in de gids(soms weer wel)
dus hou dit topic aub wel open ander kan ik weer opnieuw beginnen.
heb je ook gemeld dat het internet beter lijkt, daar blijf ik bij, nu het ITV nog.
her activeren van de boxen heeft dus niets uitgehaald.
Beste antwoord door anarkr
Vanmorgen ben ik gebeld en heb de zaken aangegeven, was volgens hem wel gebeld maar wij hadden geen gemiste oproepen dus dit zal wel.
problemen nog steeds hetzelfde ook na de software update van 30-03 en van 21 of 22-04 en wilde mij door verbinden maar hierop heb ik aangegeven er geen zin meer in te hebben om als proefpersoon gebruikt te worden en dat ik het boek wil sluiten.
Ik plaats wel een tijdschakelaar achter de setup box zodat hij regelmatig opnieuw gestart wordt en ik de problemen niet meer zie.
Het is natuurlijk wel teleurstellen dat een organisatie als KPN/Telfort dergelijk probleem in 14 maanden nog niet kan oplossen en er zo mee omgaat.
Ik heb er nu geen hoofdpijn meer van en zie wel wat ik in de toekomst ga doen.
MVG
Arjan