beantwoord

Slecht ontvangst

• 18 september 2015
  • 8 reacties
  • 303 keer bekeken

Badge
Hallo hoe kan het zijn dat ik zoveel last heb van storing op mijn tv? Ik heb 2 ontvangers en mijn beeld hapert echt heel vaak. Bij slecht weer wordt dit zelfs nog veel slechter.
Mvg remco
icon

Beste antwoord door Stephen 26 september 2015, 12:34

Bedankt voor je reactie Remco. Ik heb het issue intern uitgezet. Mijn collega's gaan zich hierover buigen en nemen na het weekend contact met jou op. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Badge +2
Heb je interactieve tv? Maak je daarbij gebruik van het draadloze verbindingssysteem? Zoja, wellicht zijn de ontvangers niet goed (meer) aan elkaar gekoppeld. Hoe je dit (opnieuw) kan doen vind je in je handleiding of op de Telfort Website. Daarnaast kan je uiteraard tot 21:00 ook de klantenservice bellen en hen je stap voor stap telefonisch mee laten kijken om deze weer goed te koppelen.

Als je géén gebruik maakt van de draadloze verbindingsset dan speelt er waarschijnlijk iets anders en kan je het beste gewoon überhaupt de klantenservice mee laten kijken door ze even te bellen.

Hier al jaren vlekkeloze ontvangst.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Masedad, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik heb je verbinding bekeken en ik zie dat deze stabiel is. Voor zover ik weet maak je geen gebruik van een draadloze verbindingsset. Indien je nog steeds problemen ervaart met Interactieve TV dan lees ik dit graag van je.

@Matthijs1986,

Bedankt!
Badge
Bij slecht weer is stottert 't beeld als een gek heb idd via kabel aangesloten en al meerdere malen alles opnieuw aangesloten en gereset
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie Masedad, zou je als laatste (indien je dit nog niet hebt gedaan) kunnen testen met andere UTP kabels, HDMI-kabels en de TV-ontvangers op een andere poortje op het modem aansluiten. Het is namelijk belangrijk dat die zaken ook zijn uitgesloten.
Badge
Heb ik allemaal meerdere malen geprobeerd maar werkt niet. Heb ook vaak dat hij weg valt en zegt zender niet beschikbaar, moet dan iedere keer de modem opnieuw opstarten om weet beeld en WiFi te krijgen. Mvg remco
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie Remco. Ik heb het issue intern uitgezet. Mijn collega's gaan zich hierover buigen en nemen na het weekend contact met jou op. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Badge
Dank je voor je hulp
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Remco, mijn collega neemt op 5 oktober tussen 15:30 en 16:00 uur contact met jou op. Ik heb ook begrepen dat je een nieuw modem ontvangt. Laat je mij weten weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer je deze hebt ontvangen?