beantwoord

Slecht ontvangst 2e tv

  • 12 maart 2018
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb een 2 e tv aangesloten via een verbindingsset, in het begin was er goed beeld. De laatste tijd heb ik steeds vaker een haperend beeld en kan Netflix niet opgestart worden. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 12 maart 2018, 19:39

Als je de 2e tv ontvanger ruilt met de 1e, gaat het probleem dan mee naar de 1e tv of blijft het bij de 2e tv?

Heb je dit stappenplan al doorlopen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mijn-verbindingsset-werkt-niet-goed.htm
Bekijk reactie

2 reacties

Als je de 2e tv ontvanger ruilt met de 1e, gaat het probleem dan mee naar de 1e tv of blijft het bij de 2e tv?

Heb je dit stappenplan al doorlopen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mijn-verbindingsset-werkt-niet-goed.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi rienke80, welkom terug op het forum. Aan de reactie van Nelly Jacoba kan ik weinig toevoegen, zoals je leest weet hij veel van onze TV ontvangers af. Heb je met zijn advies het probleem al weten vast te stellen?

Reageer