slecht beeld analoge tv

• 21 juni 2017
  • 3 reacties
  • 850 keer bekeken

Sinds kort slecht beeld met analoge tv via glasvezel. Hele zelfhulp menuutje doorlopen en ook andere kabels geprobeerd maar het beeld blijft slecht. Las her en der wat over een defect aan de modem?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi anjaenco, welkom op het forum! Balen dat het beeld op analoge tv wat slechter is dan je wenst. Kun je aangeven of dit geldt voor alle zenders? Ook wil ik je attent maken op de tips en trucs op deze pagina. Het is goed mogelijk dat het probleem verholpen wordt door één of meerdere van de handelingen die daar genoemd worden. Mochten deze handvatten je niet verder helpen, laat het me dan weten, ik help je dan graag verder,
Nee helaas lossen de handelingen niets op. Van alle zenders via de analoog is de beeldkwaliteit slecht. Ook heb ik andere coax kabels geprobeerd maar dat geeft ook geen verbetering.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi anjaenco, dank voor het testen. Ik heb zojuist een melding aangemaakt voor je. Dit zal vandaag nog worden opgepakt. Ga ervan uit dat je hier begin volgende week over benaderd wordt. Het zal nodig zijn om een monteur langs te laten komen om wat testen uit te voeren. Ook acht ik de kans aanwezig dat de monteur het modem zal vervangen voor een nieuwe. Wil je het mij laten weten als hij geweest is?

Reageer