beantwoord

Slecht beeld Analoge TV

• 9 november 2016
  • 5 reacties
  • 638 keer bekeken

Ik kijk TV via mijn glasvezel aansluiting. Het beeld op digitale TV is prima, het beeld via de analoge aansluiting is heel slecht. Sneeuw, strepen, blokjes. Ik heb het modem al uitgezet en na 2 minuten wachten weer aangezet zonder resultaat.
Ik zie geen storing op dit vlak in mijn omgeving.
Ik zie de reactie graag tegemoet.
icon

Beste antwoord door Michael 30 november 2016, 15:39

Hoi Marco,

Reggefiber geeft aan dat het glasvezelmodem is vervangen en dat de problemen hiermee zijn verholpen.

Ik ga ervan uit dat je voldoende weet.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

PS: locatie is Almere
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Marco,

Welkom op het Telfort forum.

Goed dat Interactieve TV lekker werkt! Niks meer aan doen zou je zeggen. 🙂 Jammer dat de kwaliteit van analoge tv te wensen over laat. Vaak als deze oprispingen naar boven komen, betreft dit een defect in het glasvezelmodem. Ik wil dan ook graag voor je nagaan of dit ook bij jou het geval is. Hiervoor heb ik je postcode en huisnummer nodig. Wil je deze naar mij sturen in een apart bericht? Ik pak het dan verder voor je op en koppel mijn bevindingen dan aan je terug.

Alvast bedankt en mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Marco,

Je vermoeden dat er iets niet goed zit, kan ik bevestigen. Ik heb zodoende een incident aangemaakt om het modem voor je te vervangen. Dit zal opgepakt worden en je zal naar verwachting deze week hierover benaderd worden.

Laat je het mij weten als het is opgelost?
Hallo Michael,
Dank je voor je opvolging, ik laat het zeker weten als het is opgelost.
Marco
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Marco,

Reggefiber geeft aan dat het glasvezelmodem is vervangen en dat de problemen hiermee zijn verholpen.

Ik ga ervan uit dat je voldoende weet.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂