beantwoord

Slecht beeld

  • 23 maart 2015
  • 52 reacties
  • 1527 keer bekeken

Reputatie 1
ls,
Wanneer ik een andere zender wil kijken krijg ik de laatste 4 dagen alleen bij HD zenders een zeer slecht beeld ( de huidige en nieuwe zender even door elkaar ).

heeft iemand de oplossing?

met vriendelijke groet,
henk11
icon

Beste antwoord door Stephen 10 april 2015, 15:35

@All,



Dit probleem is in onderzoek en wij doen onze uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er updates beschikbaar zijn dan zal ik deze met jullie delen. In de tussentijd ben ik bereikbaar voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak en ondanks deze domper een fijn weekend!



Stephen
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

52 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dat ervaar ik hier sinds een kleine week ook, het beeld herstelt zich wel na een seconde of wat.
Het is ook niet continue, het lijkt in de avonduren vaker voor te komen.
Reputatie 8
Badge +16
@j.kwee,

Graag ontvang ik jouw NAW-gegevens in een privébericht.

@Henk11, @Enterprise,

Jullie gegevens zijn al bij mij bekend.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Erhnam,

Wat vervelend om dit te vernemen. Voor nader onderzoek ontvang ik ook graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 1
Gisteravond een upgrade ontvangen voor de Experia Box.
Even de gedachte gehad dat dit misschien het probleem zou oplossen.
Maar helaas de lichte verbetering was van korte duur.
Terug bij af.

henk11
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Zouden jullie aub de TV-ontvanger kunnen resetten dus de software verwijderen en opnieuw te installeren?
Wellicht dat dit helpt.

Stephen
Reputatie 1
Stephen , ik kan niets mededelen, daar ik tot op heden (13.55 uur )nog niets heb gehoord
Reputatie 8
Badge +10


Zouden jullie aub de TV-ontvanger kunnen resetten dus de software verwijderen en opnieuw te installeren?


Actie zojuist uitgevoerd Stephen, ik hou het in de gaten en laat je nog weten of dit verbetering geeft.
Reputatie 1
hoi Stephen,
Helaas nog probleem.
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Ik heb intern vernomen dat de fix voor dit issue is gelanceerd. Het probleem zou nu dus opgelost moeten zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? Alvast bedankt!
zal ik proberen zodra de storing van heden verholpen is
Reputatie 1
TV ontvanger ge-reset, maakt geen verschil.
jammer
Reputatie 8
Badge +10
@All,

Ik heb intern vernomen dat de fix voor dit issue is gelanceerd. Het probleem zou nu dus opgelost moeten zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? Alvast bedankt!


Ik ben een paar weken in het buitenland maar als ik thuis ben zal ik het checken en hier mijn bevindingen delen... 😉
Reputatie 8
Badge +10
Software opnieuw laden heeft hier ook geen verbetering gebracht.
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Er wordt vandaag nog contact met jou opgenomen.

Stephen
Ontvanger gereset ,tot nu toe gaat het zappen prima, ik hoop dat het probleem is opgelost.
Reputatie 1
Kan iemand van Telfort vertellen wanneer en of er actie ondernomen wordt?
Reputatie 8
Badge +16
Hahaha genietze Enterprise! 🆒
Reputatie 8
Badge +16
@Henk11, @Enterprise,

Bedankt voor het uitproberen. Klantdomein moet altijd eerst worden uitgesloten maar als ik het zo lees dan is deze bij jullie uitgesloten. Kunnen jullie als laatste nog de volgende stappen uitproberen:

1. Modem een harde reset geven.
2. Ander poortje op modem proberen.
3. Voor de zekerheid testen met een andere HMDI kanaal.

Ik ga er vanuit dat jullie TV-ontvanger bekabeld is aangesloten?

Stephen
stephen , hier is wat het beeld betreft niets veranderd.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden henknan! Ik hoop het ook. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Het probleem is nog in behandeling. Ik hoop jullie spoedig van een update te kunnen voorzien.

Stephen
Reputatie 1
Stephen,
Bij mij bekabeld
Harde reset modem geeft geen positief resultaat
Probleem alleen bij NPO 701-702-703
Vanaf 704 geen probleem
henk11
Reputatie 8
Badge +16
@henknan,

Bedankt voor je reactie. Ook als je de software verwijderd en opnieuw installeert?
Badge
Hier in Drachten het zelfde probleem, doet zich alleen voor op de zenders van de NPO, en op de andere zenders staat het beeld soms een fractie van een seconde stil
Reputatie 8
Badge +10
Mijn Arcadyan ontvanger is bekabeld aangesloten.
Reset kan vandaag even niet, die voer ik later uit.
Andere poort op de ZyXEL (poort 3) kan, maar staat niet ingeschakeld voor iTV VLAN, en dat ga ik ook niet doen... ;)
Alleen poort 4 is ingeschakeld voor iTV, de ZyXEL heeft geen flexpoorten.
Andere HDMI-kabel geeft geen verbetering, maar dat verwachtte ik eerlijk gezegd ook niet... 😉