beantwoord

Slecht beeld

  • 23 maart 2015
  • 52 reacties
  • 1527 keer bekeken

Reputatie 1
ls,
Wanneer ik een andere zender wil kijken krijg ik de laatste 4 dagen alleen bij HD zenders een zeer slecht beeld ( de huidige en nieuwe zender even door elkaar ).

heeft iemand de oplossing?

met vriendelijke groet,
henk11
icon

Beste antwoord door Stephen 10 april 2015, 15:35

@All,



Dit probleem is in onderzoek en wij doen onze uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er updates beschikbaar zijn dan zal ik deze met jullie delen. In de tussentijd ben ik bereikbaar voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak en ondanks deze domper een fijn weekend!



Stephen
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

52 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Ik denk dat je Stephen bedoeld Enterpise. :D
In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling. Bij deze plaats ik dan na iets meer dan 8 maanden een slotje op dit topic. 🙂
Reputatie 8
Badge +10
@Michael

TV-ontvanger is gereset (software opnieuw geladen) en de artefacts zijn niet meer te zien... :)
Beeld blijft na zappen soms nog wel een seconde hangen en loopt dan door, en een paar seconden daarna hangt dit ook nog een seconde of wat.
Het doet zich zoals gezegd alleen op de HD-zenders voor, en ik kan er mee leven... 😉
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden henknan! Ik hoop het ook. 🙂
Ontvanger gereset ,tot nu toe gaat het zappen prima, ik hoop dat het probleem is opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
@henknan,

Graag! :)

@tarzey2014,

Zodra de storing is opgelost graag je TV-ontvanger resetten. Ik verneem dan graag van je of het issue is verholpen.
zal ik proberen zodra de storing van heden verholpen is
Badge
Hier in Drachten het zelfde probleem, doet zich alleen voor op de zenders van de NPO, en op de andere zenders staat het beeld soms een fractie van een seconde stil
Reputatie 8
Badge +16
@henknan,

Bedankt voor je reactie. Ook als je de software verwijderd en opnieuw installeert?
stephen , hier is wat het beeld betreft niets veranderd.
Reputatie 8
Badge +16
Hahaha genietze Enterprise! 🆒
Reputatie 8
Badge +10
@All,

Ik heb intern vernomen dat de fix voor dit issue is gelanceerd. Het probleem zou nu dus opgelost moeten zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? Alvast bedankt!


Ik ben een paar weken in het buitenland maar als ik thuis ben zal ik het checken en hier mijn bevindingen delen... 😉
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Ik heb intern vernomen dat de fix voor dit issue is gelanceerd. Het probleem zou nu dus opgelost moeten zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? Alvast bedankt!
Doe ik
Reputatie 8
Badge +16
@henknan,

Je aansluiting is inderdaad in orde. Helaas kan ik je ook geen antwoord geven waarom dit alleen bij zenders van de publieke omroep gebeurt. We hebben het probleem nog in behandeling en ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben.

@Enterprise,

Nog bedankt!
Stephen,

30 oktober iemand van Guidion Telecom Support op bezoek gehad.
Deze meneer constateerde dat alles in orde is qua aansluiting.
OP mijn vraag hoe het komt dat het beeld bij zappen niet meteen goed is, kreeg ik als antwoord dat de tv de zender moet "bufferen".
Na verder vragen waarom dit alleen bij zenders van de publieke omroep gebeurt kreeg ik geen duidelijk antwoord.
Reputatie 8
Badge +10
@All,

Is het probleem inmiddels verholpen of doet deze zich nog steeds voor? In afwachting van jullie reactie.


Hier niet.
Nog steeds artefacts bij zenderwisseling, en sinds kort na een paar seconden na zenderwisseling even een stilstaand beeld van een seconde of twee...

Dit betreft overigens alleen de HD zenders, maar ook niet allemaal, het is nogal wisselend vanaf 701.
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Is het probleem inmiddels verholpen of doet deze zich nog steeds voor? In afwachting van jullie reactie.
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Inmiddels heb ik terugkoppeling ontvangen. De technici herkennen het probleem en werken momenteel aan een oplossing. Graag nog even geduld aub.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Vervelend dat het probleem zich nog steeds voordoet. Het probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn. Ik zal dit wederom intern opzoeken en kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Stephen
Reputatie 1
Na 3 maanden nog steeds hetzelfde probleem .
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Bedankt voor jouw reactie. Ik zal om een update vragen. Zodra er meer bekend is zal ik dit delen in dit topic. Excuses voor het ongemak.

Stephen
Reputatie 1
hoi Stephen,
Helaas nog probleem.
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Het is alweer een tijdje geleden. Ervaren jullie nog steeds dit probleem?

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Het probleem is nog in behandeling. Ik hoop jullie spoedig van een update te kunnen voorzien.

Stephen
Reputatie 1
Gisteravond een upgrade ontvangen voor de Experia Box.
Even de gedachte gehad dat dit misschien het probleem zou oplossen.
Maar helaas de lichte verbetering was van korte duur.
Terug bij af.

henk11