beantwoord

Slecht beeld

• 23 maart 2015
  • 52 reacties
  • 1527 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

52 reacties

Reputatie 1
Vanavond +/- 18.45 uur een upgrade ontvangen voor de experia box.
Deze upgrade heeft tot nu toe voor een lichte verbetering gezorgd.
De ontvanger resetten heeft geen extra verbetering teweeg gebracht.
henk11
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Bedankt voor het melden. Fijn om te lezen dat de upgrade voor een lichte verbetering heeft gezorgd. Ik heb nog geen verdere updates ontvangen. Zodra er meer bekend is zal ik het uiteraard delen in dit topic.

Stephen
Reputatie 1
Gisteravond een upgrade ontvangen voor de Experia Box.
Even de gedachte gehad dat dit misschien het probleem zou oplossen.
Maar helaas de lichte verbetering was van korte duur.
Terug bij af.

henk11
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Het probleem is nog in behandeling. Ik hoop jullie spoedig van een update te kunnen voorzien.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Het is alweer een tijdje geleden. Ervaren jullie nog steeds dit probleem?

Stephen
Reputatie 1
hoi Stephen,
Helaas nog probleem.
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Bedankt voor jouw reactie. Ik zal om een update vragen. Zodra er meer bekend is zal ik dit delen in dit topic. Excuses voor het ongemak.

Stephen
Reputatie 1
Na 3 maanden nog steeds hetzelfde probleem .
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Vervelend dat het probleem zich nog steeds voordoet. Het probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn. Ik zal dit wederom intern opzoeken en kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Inmiddels heb ik terugkoppeling ontvangen. De technici herkennen het probleem en werken momenteel aan een oplossing. Graag nog even geduld aub.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Is het probleem inmiddels verholpen of doet deze zich nog steeds voor? In afwachting van jullie reactie.
Reputatie 8
Badge +10
@All,

Is het probleem inmiddels verholpen of doet deze zich nog steeds voor? In afwachting van jullie reactie.

Hier niet.
Nog steeds artefacts bij zenderwisseling, en sinds kort na een paar seconden na zenderwisseling even een stilstaand beeld van een seconde of twee...

Dit betreft overigens alleen de HD zenders, maar ook niet allemaal, het is nogal wisselend vanaf 701.
Stephen,

30 oktober iemand van Guidion Telecom Support op bezoek gehad.
Deze meneer constateerde dat alles in orde is qua aansluiting.
OP mijn vraag hoe het komt dat het beeld bij zappen niet meteen goed is, kreeg ik als antwoord dat de tv de zender moet "bufferen".
Na verder vragen waarom dit alleen bij zenders van de publieke omroep gebeurt kreeg ik geen duidelijk antwoord.
Reputatie 8
Badge +16
@henknan,

Je aansluiting is inderdaad in orde. Helaas kan ik je ook geen antwoord geven waarom dit alleen bij zenders van de publieke omroep gebeurt. We hebben het probleem nog in behandeling en ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben.

@Enterprise,

Nog bedankt!
Doe ik
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Ik heb intern vernomen dat de fix voor dit issue is gelanceerd. Het probleem zou nu dus opgelost moeten zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
@All,

Ik heb intern vernomen dat de fix voor dit issue is gelanceerd. Het probleem zou nu dus opgelost moeten zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? Alvast bedankt!

Ik ben een paar weken in het buitenland maar als ik thuis ben zal ik het checken en hier mijn bevindingen delen... 😉
Reputatie 8
Badge +16
Hahaha genietze Enterprise! 🆒
stephen , hier is wat het beeld betreft niets veranderd.
Reputatie 8
Badge +16
@henknan,

Bedankt voor je reactie. Ook als je de software verwijderd en opnieuw installeert?
Badge
Hier in Drachten het zelfde probleem, doet zich alleen voor op de zenders van de NPO, en op de andere zenders staat het beeld soms een fractie van een seconde stil
zal ik proberen zodra de storing van heden verholpen is
Reputatie 8
Badge +16
@henknan,

Graag! :)

@tarzey2014,

Zodra de storing is opgelost graag je TV-ontvanger resetten. Ik verneem dan graag van je of het issue is verholpen.
Ontvanger gereset ,tot nu toe gaat het zappen prima, ik hoop dat het probleem is opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden henknan! Ik hoop het ook. 🙂