beantwoord

Slecht beeld

• 23 maart 2015
  • 52 reacties
  • 1461 keer bekeken

Reputatie 1
ls,
Wanneer ik een andere zender wil kijken krijg ik de laatste 4 dagen alleen bij HD zenders een zeer slecht beeld ( de huidige en nieuwe zender even door elkaar ).

heeft iemand de oplossing?

met vriendelijke groet,
henk11
icon

Beste antwoord door Stephen 10 april 2015, 15:35

@All,

Dit probleem is in onderzoek en wij doen onze uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er updates beschikbaar zijn dan zal ik deze met jullie delen. In de tussentijd ben ik bereikbaar voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak en ondanks deze domper een fijn weekend!

Stephen
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

52 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dat ervaar ik hier sinds een kleine week ook, het beeld herstelt zich wel na een seconde of wat.
Het is ook niet continue, het lijkt in de avonduren vaker voor te komen.
Reputatie 1
Hoi Enterprise,
Een schrale troost dat ik niet de enige ben, maar wat kan Telfort doen.
Voor de zekerheid heb ik contact opgenomen met Samsung, daar is echter niets bekend.
Mijn ervaring met Samsung is dusdanig dat ik denk dat Telfort de oplossing kan brengen.
Reputatie 8
Badge +10
Samsung kan hier natuurlijk niks mee, het probleem zit hem in de signaalaanvoer bij Telfort of bij het doorgiftebedrijf.
Reputatie 1
Een kennis had iets vergelijkbaars, Samsung kon dit verhelpen, vandaar.
Hey, ik ervaar dat ook met name tussen schakelen bij Nederland 1,2 en 3 HD...
Reputatie 1
Kan iemand van Telfort vertellen wanneer en of er actie ondernomen wordt?
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Ik heb dit intern doorgezet voor nader onderzoek. Na het weekend verwacht ik een terugkoppeling in dit topic te kunnen delen.
Fijn weekend!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Excuses voor de late reactie. Ervaren jullie dit issue nog steeds?
In afwachting van jullie reacties.

Stephen
Reputatie 8
Badge +10
@All,

Excuses voor de late reactie. Ervaren jullie dit issue nog steeds?
In afwachting van jullie reacties.

Stephen

Ja Stephen, het is nog niet veranderd.
Reputatie 8
Badge +16
@Enterprise,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist een reminder gestuurd voor een update en ben in afwachting van een terugkoppeling. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik het in dit topic delen. Excuses voor het ongemak.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@j.kwee,

Graag ontvang ik jouw NAW-gegevens in een privébericht.

@Henk11, @Enterprise,

Jullie gegevens zijn al bij mij bekend.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Zouden jullie aub de TV-ontvanger kunnen resetten dus de software verwijderen en opnieuw te installeren?
Wellicht dat dit helpt.

Stephen
Reputatie 8
Badge +10

Zouden jullie aub de TV-ontvanger kunnen resetten dus de software verwijderen en opnieuw te installeren?

Actie zojuist uitgevoerd Stephen, ik hou het in de gaten en laat je nog weten of dit verbetering geeft.
Reputatie 1
TV ontvanger ge-reset, maakt geen verschil.
jammer
Reputatie 8
Badge +10
Software opnieuw laden heeft hier ook geen verbetering gebracht.
Reputatie 8
Badge +16
@Henk11, @Enterprise,

Bedankt voor het uitproberen. Klantdomein moet altijd eerst worden uitgesloten maar als ik het zo lees dan is deze bij jullie uitgesloten. Kunnen jullie als laatste nog de volgende stappen uitproberen:

1. Modem een harde reset geven.
2. Ander poortje op modem proberen.
3. Voor de zekerheid testen met een andere HMDI kanaal.

Ik ga er vanuit dat jullie TV-ontvanger bekabeld is aangesloten?

Stephen
Reputatie 1
Stephen,
Bij mij bekabeld
Harde reset modem geeft geen positief resultaat
Probleem alleen bij NPO 701-702-703
Vanaf 704 geen probleem
henk11
Reputatie 8
Badge +10
Mijn Arcadyan ontvanger is bekabeld aangesloten.
Reset kan vandaag even niet, die voer ik later uit.
Andere poort op de ZyXEL (poort 3) kan, maar staat niet ingeschakeld voor iTV VLAN, en dat ga ik ook niet doen... ;)
Alleen poort 4 is ingeschakeld voor iTV, de ZyXEL heeft geen flexpoorten.
Andere HDMI-kabel geeft geen verbetering, maar dat verwachtte ik eerlijk gezegd ook niet... 😉
Reputatie 8
Badge +16
@Henk11, @Enterprise,

Bedankt voor jullie reactie. Kunnen jullie mij jullie telefoonnummer kenbaar maken in een privébericht? Daarbij ook graag aangeven op welke tijdstippen jullie bereikbaar zijn. Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +10
@Stephen

Zal ik doen.
Modem (ZyXEL 2812) is inmiddels gereset en iTV is overgezet van LAN-poort 4 naar 3.
Reputatie 1
Ik ervaar dit ook al weken. Kleine haperingen in het beeld en geluid. Oplossing zit niet in het updaten of vervangen van de ontvangers.
Reputatie 8
Badge +16
@Erhnam,

Wat vervelend om dit te vernemen. Voor nader onderzoek ontvang ik ook graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 1
Stephen , ik kan niets mededelen, daar ik tot op heden (13.55 uur )nog niets heb gehoord
Reputatie 8
Badge +16
@henk11,

Er wordt vandaag nog contact met jou opgenomen.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Dit probleem is in onderzoek en wij doen onze uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er updates beschikbaar zijn dan zal ik deze met jullie delen. In de tussentijd ben ik bereikbaar voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak en ondanks deze domper een fijn weekend!

Stephen