beantwoord

Sinds vandaag heb ik de melding: Zender niet beschikbaar.

  • 4 maart 2019
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Is via een router aangesloten, al geruime tijd, en geeft sinds vandaag aan dat de zender niet beschikbaar is.
Ik heb niets gewijzigd. Hoe kan dit?

Als ik overschakel naar een andere zender, dan doet hij het weer even, maar vervolgens weer een melding.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 maart 2019, 20:01

Hoi Veenhuijsen, de melding tijdelijk niet beschikbaar is vrij irritant, dat kan ik goed begrijpen. Heb je de stappen op deze pagina al eens doorlopen? Geeft dat verbetering?

Zo niet, dan ben ik wel benieuwd of je 1 of meerdere ontvangers hebt. En speelt het probleem dan op 1 of meerdere ontvangers en hoe zijn deze aangesloten? Is dat met een kabel of draadloze ontvangers in het stopcontact?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
Komt me bekend voor, hier ook regelmatig last van.

Groetjes van Appie uit Delft.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Veenhuijsen, de melding tijdelijk niet beschikbaar is vrij irritant, dat kan ik goed begrijpen. Heb je de stappen op deze pagina al eens doorlopen? Geeft dat verbetering?

Zo niet, dan ben ik wel benieuwd of je 1 of meerdere ontvangers hebt. En speelt het probleem dan op 1 of meerdere ontvangers en hoe zijn deze aangesloten? Is dat met een kabel of draadloze ontvangers in het stopcontact?

Reageer