beantwoord

Sinds bijna week haperend beeld

• 31 maart 2016
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

Wij hebben nu sinds een week problemen met interactieve tv.
Tot vanmiddag kreeg ik telkens "geen netwerk" in beeld. Ik heb alles geprobeerd: fabrieksinstellingen modem, fabrieksinstellingen TV-ontvanger, nieuwe UTP kabel en 2de TV-ontvanger van boven. Sinds vanmiddag na weer een reset van alles heb ik nu niet meer de melding "geen netwerk" maar hapert het beeld en geluid constant.
Wij hebben al interactieve tv vanaf begin dat Telfort het aanbood (internet sinds 2010). Ik heb twee keer contact gehad met de helpdesk, eerst op 2de paasdag met de 1ste lijns en dag daarna met 2de lijns. Omdat ik alles al heb geprobeerd konden hun niks doen en komt er morgen een monteur van Gideon langs.

Mijn vraag: ik las in een andere topic dat mijn tv-ontvanger al oud is. Andere die ook al een week met dezelfde problemen zitten krijgen via dit forum meteen een andere tv-ontvanger toegestuurd en waren de problemen opgelost. In 1 topic schreef een medewerker van Telfort dat deze ontvanger al oud is en dat er problemen konden komen door de nieuwe firmware.
Waarom wordt er bij ons eerst een monteur langs gestuurd die waarschijnlijk het zelfde gaat doen als ik gedaan heb, jullie kunnen dan toch beter een nieuwe ontvanger opsturen als deze al te oud is?
icon

Beste antwoord door HansD 31 maart 2016, 13:57

Update:
Monteur is langs geweest, heeft contact gehad met Telfort en zij sturen meteen nieuw modem en een nieuwe tv-ontvanger.
Heel goed geregeld, dank je wel Telfort (mag ook wel eens gezegd worden)
Bekijk reactie

1 reactie

Update:
Monteur is langs geweest, heeft contact gehad met Telfort en zij sturen meteen nieuw modem en een nieuwe tv-ontvanger.
Heel goed geregeld, dank je wel Telfort (mag ook wel eens gezegd worden)

Reageer