sinds 2 weken moet ik nu als ik tv wil kijken elke keer up en neer zappen. knettergek word ik hier van
Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.
icon
Beste antwoord door Natasja - Telfort 14 november 2019, 13:39
Dag @TelfortVindMijnNaamTeLang. Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dat je nog steeds problemen ervaart met tv-kijken en met VoIP wanneer je de originele router gebruikt. Doel je daarmee op de Experia Box of de originele instellingen van je eigen router? Ik lees dat je diensten wel naar behoren werken als je gebruikmaakt van onze apparatuur. Alleen is dit voor jou geen optie, omdat je een eigen VoIP server draait, begrijp ik.
Ik kan je direct helpen met alle vragen die binnen de ondersteuningsvoorwaarden vallen. Het gebruik van eigen apparatuur valt echter buiten de ondersteuningsvoorwaarden, zoals @Babylonia ook aangeeft. Daarover is mijn kennis beperkt. De kracht van dit forum is dat we een community hebben die helpt met meedenken over andere (alternatieve) mogelijkheden en adviezen geeft. Er zijn verschillende leden actief, waaronder @Babylonia, die een heleboel technische kennis in huis hebben, óók wat randapparatuur betreft. Daarom kun je hier altijd je vraag stellen als je ergens tegenaan loopt. Wel is het zo dat we bij zaken die buiten ondersteuningsvoorwaarden vallen helpen naar best effort.
Bekijk reactie