beantwoord

settopbox Amino M540 start niet meer op, knippert blauw.

• 3 januari 2018
  • 3 reacties
  • 403 keer bekeken

Hoi, de laatste tijd start mijn Amino M540zichzelf eens per week of zo zelf opnieuw op. Onhandig, maar daarna gaat alles prima, dus dat liet ik maar zo. Tot vandaag. Ik zag dat er twee rode ledjes branden terwijl alles uit staat. Alsof de settopbox uit staat maar wel aan het opnemen is.
Dat laatste was niet zo. Toen ik de settopbox resette door de stekker er even uit te trekken, begon het blauwe lampje te knipperen. Geen beeld. Dit heb ik een paar keer gedaan, en in inmiddels knippert het lampje al een paar uur en hebben we helemaal geen TV beeld.
PC, analoge TV, telefoon doet het. Het lijkt erop dat alleen de settopbox een probleem heeft en niet meer opstart.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Frederikus 5 januari 2018, 19:50

Hoi Stephen, ik heb gisteren maar even telefonisch contact gezocht. de conclusie was dat de settopbox stuk is. Vandaag heb ik een nieuwe gekregen die het prima doet. De diagnose was goed, maar het Amino-modelletje dat ik nu heb gekregen (A140) heeft geen harde schijf, dus opnemen gaat niet meer. Op zich handig dat opnemen nu via de cloud kan, jammer dat het wel extra kosten met zich mee brengt. (klantnr. 701785)
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Frederikus, welkom op het forum! Zo te lezen ligt het aan je adapter of aan de Amino M540. Als je je klantnummer toevoegt aan jouw profiel dan wil ik hem wel voor je vervangen. In afwachting van jouw reactie.
Hoi Stephen, ik heb gisteren maar even telefonisch contact gezocht. de conclusie was dat de settopbox stuk is. Vandaag heb ik een nieuwe gekregen die het prima doet. De diagnose was goed, maar het Amino-modelletje dat ik nu heb gekregen (A140) heeft geen harde schijf, dus opnemen gaat niet meer. Op zich handig dat opnemen nu via de cloud kan, jammer dat het wel extra kosten met zich mee brengt. (klantnr. 701785)
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Frederikus, bedankt voor je reactie. De Amino M540 is een oud model ie helaas niet meer wordt geleverd. Bij de Amino 140 is het opnemen pakket inderdaad niet standaard. Helaas kan ik niks vinden op je klantnummer. Kun je je postcode en huisnummer toevoegen aan jouw profiel? Bij voorbaat dank!

Reageer