Series opnemen stopt steeds na paar afleveringen

• 28 september 2015
  • 5 reacties
  • 670 keer bekeken

Als ik instel om een serie op te nemen, worden maar een paar afleveringen daadwerkelijk opgenomen. Na een of twee weken staat de serie nog wel ingesteld om op te nemen, maar verschijnt die niet in 'mijn opnames'.
Ik moet nu dus steeds na een paar afleveringen de serie uit mijn 'geplande opnames' verwijderen en opnieuw instellen.

Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn en is er iets wat ik er zelf aan kan doen? Ik ben al aardig wat afleveringen misgelopen door dit gedoe...

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Maartje, dat is inderdaad erg vervelend. Niks frustrerender dan één aflevering te moeten missen van de reeks.

Het is aan te raden de fabrieksinstellingen terug te zetten, hieronder lees je hoe dat moet;

1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar aan de achterkant of ontkoppel de stroomkabel.
  2. Wacht 30 seconden.
  3. Zet de de tv-ontvanger aan met de schakelaar of sluit de de stroomkabel aan.
  4. Druk als de eerste stip in beeld komt kort op de standby-knop op de bovenkant van de tv-ontvanger. Je krijgt nu het Systeem menu in beeld.
  5. Zet de selectie op 'Software verwijderen' door de standbyknop verschillende keren kort in te drukken.
  6. Selecteer 'Software verwijderen' door 3 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.
Ik hoor graag naderhand of de problemen hiermee zijn opgelost! 🙂
Hoi Maartje, dat is inderdaad erg vervelend. Niks frustrerender dan één aflevering te moeten missen van de reeks.

Het is aan te raden de fabrieksinstellingen terug te zetten, hieronder lees je hoe dat moet;

1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar aan de achterkant of ontkoppel de stroomkabel.
  2. Wacht 30 seconden.
  3. Zet de de tv-ontvanger aan met de schakelaar of sluit de de stroomkabel aan.
  4. Druk als de eerste stip in beeld komt kort op de standby-knop op de bovenkant van de tv-ontvanger. Je krijgt nu het Systeem menu in beeld.
  5. Zet de selectie op 'Software verwijderen' door de standbyknop verschillende keren kort in te drukken.
  6. Selecteer 'Software verwijderen' door 3 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.
Ik hoor graag naderhand of de problemen hiermee zijn opgelost! :)

Ben ik dan niet alles kwijt wat ik tot nu toe heb opgenomen?
Reputatie 4
Badge +3
Nee, dat staat opgeslagen op ons netwerk. 🙂
Oke, dat is fijn! Ik ga het vanavond eens proberen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Maartje! Weet je al meer? Zijn erg benieuwd! 🙂

Reageer