beantwoord

Series kijken meer tv

  • 20 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

wij kunnen geen Netflix kijken omdat onze besturing vanuit Motorola VIP1853 gaat - graag uw hulp of een ander apparaat, waarover ik zojuist ook een mailtje gestuurd heb via forum@telfort.nl
Dankuwel. (we wachten het antwoord via de mail af)
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 20 augustus 2017, 21:40

Je kan beter de link in dit topic gebruiken
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/update-netflix-via-meer-tv-op-de-tv-ontvangers-van-motorola-60175

Ik weet niet waar je dat mailadres vandaan hebt, maar Telfort heeft geen mailadres.
Bekijk reactie

5 reacties

Je kan beter de link in dit topic gebruiken
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/update-netflix-via-meer-tv-op-de-tv-ontvangers-van-motorola-60175

Ik weet niet waar je dat mailadres vandaan hebt, maar Telfort heeft geen mailadres.
Bij de klantenservice staat als mailadres forum@telfort.nl - maar ik bel morgen voor de zekerheid wel op ja want je weet maar nooit..dankjewel
Waarom gebruik je de link in het webcare topic niet?
En waar staat dat mailadres?
Kan je daar een linkje van posten?
Ik zie het hier nergens
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Ik ben niet zo handig met posten van linkjes...maar ik heb bij het klantenservice-online tabblad doorgevinkt naar meer tv en toen bij veelgestelde vragen netflix ingetypt en dat hele verhaal gevonden over die besturing etc. Omdat het niet lukte om een bericht te plaatsen kwam dat emailadres te voorschijn (forum@telfort.nl)
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Adel, welkom op het forum. Ik snap dat je een nieuwe TV ontvanger wilt voor MeerTV en Netflix. Daar help ik je graag bij. Kan je mij een bericht met je NAW-gegevens sturen? Dan bestel ik de ontvanger voor je!

Reageer