beantwoord

Serie the bridge onvolledig bij pluspakket on demand

• 13 november 2017
  • 7 reacties
  • 201 keer bekeken

In het pluspakket on demand kloppen de afleveringen niet in seizoen 2.
Aflevering 2 is aflevering 4, aflevering 2 ontbreekt en aflevering 5 ontbreekt.
Telfort graag herstellen.

Mvg.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 30 november 2017, 14:46

Hoi HeldenM, zojuist landt bij mij het bericht dat de volgorde weer rechtgetrokken is. Daar had mijn collega je ook over gebeld. Hopelijk kan je nu alle afleveringen van The Bridge alsnog bekijken! 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Afdeling moet aflevering zijn🆒
Software-update doorgevoerd. Problem met de afleveringen is er nog steeds😣
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Heldenm, ik heb een update van mijn collega's. Er is een verzoek gedaan om de afleveringen opnieuw te uploaden en de volgorde in orde te maken. Dit verzoek is nog in behandeling. Het kan zijn dat als je vanavond gaat testen, zoals mijn collega vroeg, je nog geen verschil merkt. Het probleem is in ieder geval onderkend en wordt voor je opgepakt. Bedankt voor je melding!
Reputatie 7
Badge +7
Dat is heel jammer. :(

Kan je mij via een bericht je serienummer, MAC-adres en STBID doorsturen? Dan laat ik mijn collega's het nog verder nakijken voor je.
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor je privébericht. Mijn collega's gaan dit verder uitzoeken voor je. Wanneer ik meer weet, deel ik het met je.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi HeldenM, zojuist landt bij mij het bericht dat de volgorde weer rechtgetrokken is. Daar had mijn collega je ook over gebeld. Hopelijk kan je nu alle afleveringen van The Bridge alsnog bekijken! 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Heldenm, welkom op het forum.Heb afdeling voor je aangepast. 😉 Ik begrijp dat het aanbod bij Pluspakket on demand. De volgorde van de afleveringen kloppen niet en twee afleveringen ontbreken. Dat is niet fijn. In sommige gevallen wil het wel eens helpen de software van je TV ontvanger opnieuw in te laden. Dit doe je bij een Amino via Menu-Instellingen-Systeem-Software update. Mocht je na deze stappen nog steeds een onvolledig aanbod zien, dan laat ik mijn collega's van het TV team dit controleren.

Reageer