beantwoord

Serie opnemen werkt niet naar behoren

• 27 juli 2014
  • 33 reacties
  • 1206 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Alleen zat er een schrijven bij dat vermeldt: Als gevolg van een wijziging van uw abonnement ontvangt u hierbij een tweede tv-ontvanger met aansluitmaterialen in bruikleen van Telfort
Dit klopt. Het heeft te maken met de wijziging die ik hier heb doorgevoerd (je had eerder een VIP1963, nu een HMB2260 wat in theorie een wijziging is). Er verandert echter, in tegenstelling tot wat er in de brief staat, niets aan het abonnement.

Het andere exemplaar mag je retour sturen naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
O.v.v. retournummer [klantnummer]
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Weet je zo voldoende? :)

Michael
Beste Michael,

Mijn VIP1963 is al bij BNS data logistics. De HMB2260 doet het volgens mij prima. Alle serie opnamen worden goed afgewerkt. Ik ben weer helemaal tevreden.
Reputatie 1
@Michel-Telfort: ik lees net dat de VIP1853 verouderd is en daardoor regelmatig de serieopnames niet laat zien?
Laat ik die nou net ook hebben en ook last hebben van moeten rebooten voordat ik alles zie.
ook het verwijderen wil niet altijd lukken.
Erg lastig. (ps klopt het dat de als Serie ingeplande opnames niet zichtbaar zijn in de "geplande opnames"? )
Reputatie 8
Badge +2
@Naver870,

Fijn om te vernemen. Veel kijkplezier gewenst!

@copykat,

Dit probleem betreft niet concreet de VIP1853. Bovendien is dat exemplaar niet verouderd in tegenstelling tot de VIP1963 van Naver870.
Maar, om uit te sluiten dat de ontvanger inderdaad wel/niet goed werkt, stuur ik jou ook 'n nieuw apparaat toe. Deze komt deze week nog bij jou aan. Het oude apparaat mag je retour sturen naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

De geplande opnames zouden daar wel degelijk zichtbaar moeten zijn overigens.

Laat je weten of de nieuwe ontvanger de problemen wegneemt?

Michael
Reputatie 1
@Naver870,

Fijn om te vernemen. Veel kijkplezier gewenst!

@copykat,

Dit probleem betreft niet concreet de VIP1853. Bovendien is dat exemplaar niet verouderd in tegenstelling tot de VIP1963 van Naver870.
Maar, om uit te sluiten dat de ontvanger inderdaad wel/niet goed werkt, stuur ik jou ook 'n nieuw apparaat toe. Deze komt deze week nog bij jou aan. Het oude apparaat mag je retour sturen naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

De geplande opnames zouden daar wel degelijk zichtbaar moeten zijn overigens.

Laat je weten of de nieuwe ontvanger de problemen wegneemt?

Michael

Net getest en na reboot zag ik inderdaad de serie opname's in de lijst, maar wat ik bedoelde was in de gids zie je een groen balletje bij het programma header als je een opname inpland. en van de serie opnames zie je die niet altijd terug.

ik zal als de nieuwe binnen is zal ik hier een update geven.

ps volgens mij is er iets met de forumserver want ik heb erg veel problemen met bereiken van de link die in de email gegeven is.
en de pagina layout is apart te noemen. (ps gebruik firefox)
Reputatie 8
Badge +2
@copykat,

Helder. Ik wacht de update af.

Het klopt dat de weergave anders was gisteren. Dit kwam mede doordat Telfort.nl eruit lag waardoor de forumsite niet juist werd weergegeven.
Dit is nu opgelost.

Michael
Reputatie 1
@copykat,

Helder. Ik wacht de update af.

Het klopt dat de weergave anders was gisteren. Dit kwam mede doordat Telfort.nl eruit lag waardoor de forumsite niet juist werd weergegeven.
Dit is nu opgelost.

Michael

Ik heb net de nieuwe Arcedia ontvangen en geinstalleerd, en weer terug in de doos gedaan in overleg met Telfort helpdesk :)
iets met IR- remote montage ;-)
Wel ontdekt dat de CEC met de ITV op mijn smart tv prima werkt. :)
Mn oude VIP terug geïnstalleerd.

Er komt in maart een specifieke update voor dit probleem(synchronisatie serie opname) dus ik heb afgesproken daar op te wachten en in april terugkoppeling te geven.

stuur de gestuurde ITV terug.:D
Reputatie 8
Badge +2
Er komt in maart een specifieke update voor dit probleem(synchronisatie serie opname) dus ik heb afgesproken daar op te wachten en in april terugkoppeling te geven.

stuur de gestuurde ITV terug.:D

Dat is goed! Van de update was ik me bewust, al wist ik niet zeker of deze ook jouw problemen zouden wegnemen.
Ik zie je reactie en de ontvanger t.z.t. tegemoet. :)

Wil je daar evt. een nieuw topic voor aanmaken? Dan gaat deze bij dezen op slot. :)

Michael