Serie opnames lijkt lotterij

  • 15 december 2014
  • 2 reacties
  • 550 keer bekeken

Badge
Ik heb problemen met het opnemen van series. Als er series ingepland staan dan worden deze soms wel, meestal niet opnomen!
Als ik bij de geplande opnames kijk, dan staat er meestal geen getal voor de serie. Zelfs als het programma dezelfde dag wordt uitgezonden.

Als ik in de gids het programma selecteer en plan serie opname gebruik, dan gebeurt er niets. (ook geen foutmelding).
Mijn 'workaround' is de huidige serie opname verwijderen en dan een nieuwe serie opname in te plannnen.

Lees bij soort gelijke problemen dat ontvanger door Telfort ontkoppeld moet worden.
Weet niet of dit er mee te maken heeft, maar moet deze ontkoppeling voor iedereen apart uitgevoerd worden?

Hier kan ik dit probleem oplossen?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@forum026,

Dat kunnen we altijd uitproberen. :)
Graag ontvang ik jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ontkoppel ik jouw TV-ontvanger voor je.

Stephen
Reputatie 8
Badge +2
@forum026,

Heeft de actie van Stephen jou op weg geholpen of doet zich nog steeds voor?
Mocht er nog iets zijn wat we voor jou kunnen doen, roep dit dan in een nieuw topic alsjeblieft.

Michael