beantwoord

Serie niet opgenomen?

• 10 februari 2014
  • 11 reacties
  • 1472 keer bekeken

Hallo.
Elke Zondag komt er een serie maar er komt dan ook wat anders rond die tijd.
Ik kwam er achter dat je series kon opnemen en heb dat dus ingesteld.
Later op de avond wou ik 'm kijken en zag dat ie 'm NIET had opgenomen, de afgelopen twee Zondagen wel. Nu heb ik deze aflevering niet kunnen kijken en programma gemist kan niet.

Wat kan er mis gegaan zijn?

Groeten
Marco.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 24 maart 2014, 15:32

@all,

Erg vervelend dat de opnames niet consequent worden opgenomen. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Wij gaan dit intern testen en kijken wat de resultaten zijn. In de loop van de week bericht ik jullie in dit topic opnieuw.

Denise
Bekijk reactie

11 reacties

Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem.
Een paar weken geleden heb ik het "serie opnemen" ingesteld voor
een programma op zaterdagavond. De eerste twee weken ging dit
goed. Nu wordt het al twee weken niet mee opgenomen. Hoewel het
"serie opnemen" icoontje WEL bij het programma staat....

Waar ligt dit aan?

B.v.d.
Groeten
Jaap
Ik heb hetzelfde probleem!

Blijkbaar is er iets met de servers van Telfort niet goed.
Tis triest, ik weet het, maar ik kijk dus echt naar Utopia. Die heb ik dus ingesteld als een herhaalde opname, dat is wel zo handig. Maar soms wordt er een uitzending niet opgenomen.

http://imageshack.com/a/img844/96/gfld.jpg

Deze foto is van donderdag. De opnames van dinsdag en woensdag staan nog gepland en zijn niet opgenomen. 

Kan dit gerepareerd worden? Software update?
Ik heb hetzelfde probleem. zie topic https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/herhaald-opnemen-serie-slaat-soms-opname-over-41501/

@telfort
tijd om deze bug te repareren.
Badge
Ik heb hetzelfde probleem!

Blijkbaar is er iets met de servers van Telfort niet goed.

Alle programma's vanavond in serie zijn NIET opgenomen. Ook kan ik de andere opgenomen programma's weer niet bekijken.
Het is een tijdje goed gegaan en ik begon vertrouwen te krijgen in het serie opnemen, nu moet ik weer alles gaan controleren. 
Ook krijg ik al 2 dagen in beeld dat de zender niet beschikbaar is en dat trekt dan later weer weg. Vanavond kreeg ik ook een F12 melding dat ik de kabel uit de modem moest halen maar 5 minuten later deed hij het gewoon weer.
Ik denk ook dat er weer een storing is maar dan moet er eerst weer een aantal keren worden gebeld voordat het op de Telfort website komt zodat we dan kunnen lezen dat er een storing is waar we ons inmiddels alweer de hele avond groen en geel aan hebben ge-ergerd.
Badge
Tis triest, ik weet het, maar ik kijk dus echt naar Utopia. Die heb ik dus ingesteld als een herhaalde opname, dat is wel zo handig. Maar soms wordt er een uitzending niet opgenomen.

http://imageshack.com/a/img844/96/gfld.jpg

Deze foto is van donderdag. De opnames van dinsdag en woensdag staan nog gepland en zijn niet opgenomen. 

Kan dit gerepareerd worden? Software update?

Heb precies hetzelfde, word er gek van. Wekenlang problemen gehad, nu ging het weer een aantal weken goed, heb mijn abonnement met een jaar verlengd en het is weer mis. Ga maar niet zoeken want wij kunnen er verder niets aan doen. De enige manier is controleren of het wordt opgenomen of gewoon los opnemen.
Badge
Dit heb ik ook weleens gehad. De serie was in mijn geval goed opgenomen. Bij mij was de oplossing de ontvanger even spanningsloos te maken. Na de herstart waren de opnamen te bekijken.

Ga maar niet zoeken want wij kunnen er verder niets aan doen.

Ik wil dat Telfort er wat aan doet. Je kunt toch niet jarenlang klant laten doormodderen met kapotte software. Moet steeds de receiver herstarten en dan doet ie het wel weer een tijdje.
Badge
Dit heb ik ook weleens gehad. De serie was in mijn geval goed opgenomen. Bij mij was de oplossing de ontvanger even spanningsloos te maken. Na de herstart waren de opnamen te bekijken.

Dat heb ik natuurlijk allang gedaan, dat is het 1e waar je WEER mee begint.
Dan de opmerking dat de zenders niet bereikbaar zijn haal de kabel uit de modem... Ik heb de modem opnieuw opgestart, de fabriekherstellingen herstart, de software herstart maar de programmagids die opgestart moet worden 'in enkele minuten'. was na 'n uur nog niet opgestart. Ben om 02.00 uur maar naar bed gegaan heb dat ding aan laten staan en vanochtend was hij opgestart maar er blijven vreselijke scherpe plop geluiden door de electriciteit. Heel vreemd weken alles goed gegaan na een waardeloze periode en nu is het weer mis.
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Erg vervelend dat de opnames niet consequent worden opgenomen. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Wij gaan dit intern testen en kijken wat de resultaten zijn. In de loop van de week bericht ik jullie in dit topic opnieuw.

Denise
en een paar dagen later kan zo'n niet opgenomen programma dan opeens alsnog in de lijst met opnames verschijnen. In een grijze balk. En als je die dan probeert te bekijken krijg je de melding dat de opname niet goed is.

http://i1153.photobucket.com/albums/p508/carsten888/2014-03-24184334_zps2813885f.jpg

Reageer