Schandalig

• 27 januari 2017
  • 4 reacties
  • 516 keer bekeken

Al sinds oktober vorig jaar geen mogelijkheid meer om gebruik te maken van programma gemist, uitzending gemist, live pauzeren, terug naar begin, etc. Wel nog steeds het volle tarief moeten betalen voor een service die Telfort niet kan leveren. Diverse keren bellen met Telfort over de status van de oplossing helpt niet. "Het is een bekend probleem meneer en er wordt aan gewerkt". Schandalig dat het zo lang duurt voordat het probleem opgelost wordt zonder op enige wijze gecompenseerd te worden. Nog even en het is einde Telfort abonnementen voor mij. Wanneer komt er een oplossing Telfort en wanneer wordt ik financieel gecompenseerd Telfort.

RL te Doetinchem

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo le443600, ik betreur het dat je nog steeds geen gebruik kan maken van de functies. Helaas is er nog steeds geen zicht op een oplossing. Ik kan je wel aangeven dat hier nog volop aan wordt gewerkt. Aangezien je al 4 maanden deze problemen ervaart wil ik wel kijken of het mogelijk is om jou tegemoet te komen met een tussentijdse compensatie. Ik ga dit intern bespreken en kom er uiterlijk dinsdag 31 januari op terug. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Beste le443600, ik heb de afdeling Klantrelaties benaderd en het verzoek ingediend om jou tegemoet te komen met een tussentijdse compensatie. Zij zullen dit verzoek in behandeling nemen en nemen binnen 3 werkdagen contact met jou op. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen
Nog steeds geen oplossing! Dat kan toch niet! "Er wordt aan gewerkt", "We laten u weten wanneer het is opgelost". Er gebeurd helemaal niets! Onduidelijkheid over oorzaak is troef! Nu al 10 maanden te kampen met storing. Tijd om op te zeggen indien binnen afzienbare tijd geen oplossing in zicht is. Wordt tevens ook weer eens tijd voor een compensatie.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo le443600, er zijn meerdere aanpassingen gedaan over de afgelopen maanden om de problemen met het opnemen, programma gemist of uitzending gemist. Voor een gedeelte van onze klanten zijn hiermee de problemen verholpen, jammer genoeg niet voor iedereen. Dit is een zeer complex probleem waar wij niet op stel en sprong een oplossing voor kunnen bieden. Ik kan me voorstellen dat je liever een antwoord antwoord had gehad, maar ik kan je geen ander antwoord geven.

Reageer