beantwoord

Samsung smart tv met Amino ontvanger

• 3 april 2016
  • 4 reacties
  • 891 keer bekeken

Ik heb plotseling een probleem met de Amino glasvezel ontvanger. Wanneer ik de tv op de juiste HDMI poort aansluit en aanzet, verschijnt heel even AMINO in groene letters waarna die verdwijnt en er een melding volgt dat het netwerk niet de juiste instellingen heeft om door tv ontangen te worden. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Stephen 5 april 2016, 20:19

Hallo Jeroen, welkom op het forum. Wat vervelend dat je de Amino niet aan de praat krijgt. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Probeer een andere HDMI aansluiting op je tv en als dat niet helpt een andere HDMI kabel
Beide geprobeerd, helpt niet. De apple tv functioneert wel gewoon, ook met andere poort en andere kabel. De melding linkt aan te geven ontvanger en tv om de een of andere duistere reden niet meet compatible zijn
Reputatie 8
Badge +17
Vanaf maandag is Telfort webcare weer aanwezig opmhet forum en dus moet je even wachten totdat ze dit topic oppakken
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jeroen, welkom op het forum. Wat vervelend dat je de Amino niet aan de praat krijgt. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.