beantwoord

RTL Duitsland te bekijken via ITV Online: F1

• 24 november 2018
  • 8 reacties
  • 226 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Waarom zijn niet alle zenders beschikbaar via iTV?
Neem bijv. RTL duitsland, deze kijk ik alleen voor F1.

Het liefst kijk ik straks TV middels de chromecast of apple tv, heb nu 2 tv ontvangers, maar kijk eigenlijk amper gewone TV.

Admin: titel aangepast i.v.m vindbaarheid
icon

Beste antwoord door jimny 24 november 2018, 13:36

De F1 is gratis via Duitsland te zien op kanaal 46
Bekijk reactie

8 reacties

Pure centen kwestie en vermoedelijk geen toestemming van RTL.
Plus VodafoneZiggo heeft voor Nederland het alleenrecht voor de F1
Reputatie 1
Badge
Ik had de hoop dat iTV online nu een volwaardig alternatief was voor de tv ontvanger.
België 1 zend ook F1 uit? Zal een kijken of deze beschikbaar is.
Reputatie 8
Badge +17
Reputatie 1
Badge
helaas de belgen zit het ook achter een apart pakket.
Reputatie 1
Badge

Het gaat over iTV online, via de gewone ontvanger kijk ik al een aantal jaar zo naar F1.
Hoop anders dat de streamingdienst beschikbaar komt, kan ik zo F1 kijken. Ik weiger per definitie om een abbo te nemen bij vodafone/ziggo
Reputatie 8
Badge +17
ITv online RTL DUITSLAND gaat niet lukken op dit moment zal een rechtenkwestie zijn en via de app casten is dat een idee
Nee want via de app is RTL ook niet afspeelbaar alleen via de tvontvangers vanwege hetzelfde rechten probleem.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Hellboy, ik lees dat je graag Formule 1 wilde kijken via ITV Online. Dit is helaas niet mogelijk via RTL Duitsland. Dit heeft inderdaad te maken met de rechten. Vandaar dat het niet mogelijk is. Alleen met het Ziggo Sport Totaal pakket kan het via de app. Of gewoon via RTL via de ontvanger zoals hierboven ook al genoemd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer