beantwoord

Rood lampje verbindingsset 200

• 17 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 1295 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb sinds enige dagen weer problemen met mijn verbindingsset 200.

Ik heb twee TV's aangesloten. 1 in de woonkamer en 1 in de ruimte ernaast (kinderkamer)
De TV in de woonkamer geeft problemen. Het lijkt alsof dit begonnen is na de update van de TV ontvangers.
Ik heb de volgende stappen doorlopen:
-Ik heb alle 3 de kastjes de software update uitgevoerd.
-Ik heb de TV rechtstreeks verbonden met een kabel, dan werkt alles prima.
-Ik heb alle stappen doorlopen in de video. Ook dat geeft geen oplossing.
-Ik heb de kastjes met elkaar verwisseld. Dan gaat het weer even goed, maar daarna is het probleem terug.
Het probleem lijkt zich vooral voor te doen in de woonkamer, maar de TV in de kinderkamer wordt veel minder gebruikt.
Als de TV in de woonkamer uit staat branden alle 3 de lampjes groen. Als de TV aanstaat brand het middelste lampje van tijd tot tijd rood en gaat de TV haperen en blokken geven.
Het verbindingsset in de meterkast bij de modem geeft altijd alle lampjes groen.

Ik weet niet wat ik nu nog kan doen om goed beeld te krijgen.
Groet, Micha
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 oktober 2017, 15:26

Hoi MitchAngelo73, welkom op het forum. Mijn complimenten voor hoe je de instructies voor het herstellen van de TV verbindingsset(DVS) hebt doorlopen. Erg volledig. Voor mij lijkt het erop dat je DVS zijn beste tijd gehad heeft. Om die reden heb ik de set voor je omgeruild. Binnen enkele dagen krijg je de vervangende set binnen.

@jimny thanks! 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat je kunt proberen is om eentje andersom in het stopcontact te doen en dan opnieuw te resetten
Reputatie 7
Badge +13
Hoi MitchAngelo73, welkom op het forum. Mijn complimenten voor hoe je de instructies voor het herstellen van de TV verbindingsset(DVS) hebt doorlopen. Erg volledig. Voor mij lijkt het erop dat je DVS zijn beste tijd gehad heeft. Om die reden heb ik de set voor je omgeruild. Binnen enkele dagen krijg je de vervangende set binnen.

@jimny thanks! 🙂

Reageer