beantwoord

retourneren 2e en 3e tv ontvanger na fout telfort klantenservice

  • 8 januari 2020
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Vorige week Telfort klantenservice gebeld omdat "het cadeautje” van tijdelijk sneller internet na de periode gewoon bleef doorlopen met nu wel extra kosten op de 1e factuur van het jaar van 12,50 Euro. Hier al een half jaar eerder voor gebeld om dit te voorkomen, aangezien het cadeautje van 6 maanden sneller internet in 1e instantie niet werd ingevoerd. Na bellen werd dit gecorrigeerd en toen toch maar even gevraagd of dit na de proefperiode gewoon automatisch zou stoppen (en ja dat zou zo zijn). Toch niet. Dan maar weer bellen en na een kwartier krijg je dan de medewerkster Kim. Ja die zou het wel even goed zetten en de snelheid terugbrengen naar standaard. Direct krijg ik de bevestiging dat de snelheid nu standaard is en dat we de 2e en 3e ontvanger terug moeten sturen! Helemaal hier niet over gehad. Weer bellen en een kwartier wachten. De medewerker heeft zich verontschuldigd voor deze fout van zijn collega en heeft de 2e en 3e tv ontvanger weer gecorrigeerd. Wordt ook bevestigd per e-mail. Dan denk je dat het geregeld is. Vandaag zijn we weer een week verder en wordt een KPN pakket bezorgt met weer een set met de 2e en 3e ontvanger. Ik vraag mij nu af hoe ik hier weer vanaf kom. Moet ik nu weer de klantenservice gaan bellen? Moet ik weer zelf de moeite nemen om dit pakket weer terug te sturen en kosten maken? Krijg ik dadelijk weer aanmaningen omdat de tv ontvanger nog hier ligt? Ik begin er moedeloos van te worden. Niet goed voor je bloeddruk die klantenservice. Als dit zo verder gaat ga ik toch eens kijken voor een alternatief….

icon

Beste antwoord door Galdor68 8 januari 2020, 23:34

Dat kan kosteloos terug naar Telfort.

Telfort Retouren

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm

 

Waar Telfort staat mag je ook KPN invullen dit is hetzelfde logistieke bedrijf.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm

In je Mijn Telfort omgeving kan je nagaan hoeveel ontvangers er aan staan, dit zal een fout zijn en per abuis opnieuw toegestuurd er vanuit gaande dat dit een nieuwe bestelling was.

Doen de huidige ontvangers het goed? Dan deze doos met het adres zoals vermeld linea recta terug sturen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ericv123, welkom hier. 

Ik kan mij jouw frustratie wel goed voorstellen. Het liep niet helemaal soepel. Uiteindelijk is het toch opgelost begrijp ik. Excuses dat het zo gelopen is. Galdor68 heeft je het retouradres al gestuurd. Als je het pakket terugstuurt is het helemaal afgedaan. 

Mocht er dan nog weer eens iets zijn, laat het dan gerust weten. 

Bedankt. 

Dat kan kosteloos terug naar Telfort.

Telfort Retouren

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm

 

Waar Telfort staat mag je ook KPN invullen dit is hetzelfde logistieke bedrijf.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm

In je Mijn Telfort omgeving kan je nagaan hoeveel ontvangers er aan staan, dit zal een fout zijn en per abuis opnieuw toegestuurd er vanuit gaande dat dit een nieuwe bestelling was.

Doen de huidige ontvangers het goed? Dan deze doos met het adres zoals vermeld linea recta terug sturen.

Reageer