vraag

Regionale/plaatselijke zenders

  • 5 november 2018
  • 33 reacties
  • 1077 keer bekeken


Toon het eerste bericht

33 reacties

@Schimmel is er met jou nog contact op genomen?
@Bart - Telfort en of @Jasper - Telfort ik ben zojuist voor de tweede keer gebeld door de technische dienst over deze vraag de ticket wordt afgesloten het antwoord was in de strekking dat het niet veranderd mag worden, blijkbaar kan er ook enkel op klant nivo worden gekeken niet op regionivo.

Ik snap dat ik gebeld wordt hoewel ik eigenlijk alleen bevestiging gaf van het probleem.
Het antwoord dat het niet veranderd mag worden is wel vreemd op basis van de eerder gegeven Kpn link hoor ik die kanalen niet te zien.
Ze hebben destijds gebeld, dat ze er niets aan kunnen doen.
Maar tegenwoordig hebben we hier wel Regio90TV uit Utrechtse Heuvelrug, dus het heeft toch iets geholpen.
Dat is wel beter dan kanalen die weinig met de regio te maken hebben.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad dat er contact met jou is opgenomen Galdor. Blijkbaar kloppen de zenders wel zoals ze nu worden uitgezonden en kan daar niets aan gedaan worden.
Gelukkig heb je de zender uit de Utrechtse Heuvelrug er wel bij gekregen, dat scheelt toch weer dan 🙂
Ik heb ruim 2 maanden geleden een melding gemaakt dat ik niet de goede lokale zender krijg op mijn tv. (Ik zie Salto ipv RTV Stichtse Vecht). Hier zou naar gekeken worden. Wat is een aanvaardbare doplostijd? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @tijdgat, toen ik het topic overnam van Bart had ik jouw bericht en de melding die daarvoor loopt gemist inderdaad, excuses! Ik zie dat de melding nog bij de specialisten staat, ik heb er een toelichting op gemaakt zodat die ook bij hun opnieuw onder de aandacht komt. Ik zal deze voor je in de gaten houden en zodra ik een update heb zal ik deze met je delen.
Hallo @tijdgat, toen ik het topic overnam van Bart had ik jouw bericht en de melding die daarvoor loopt gemist inderdaad, excuses! Ik zie dat de melding nog bij de specialisten staat, ik heb er een toelichting op gemaakt zodat die ook bij hun opnieuw onder de aandacht komt. Ik zal deze voor je in de gaten houden en zodra ik een update heb zal ik deze met je delen.

We zijn nu 4 (!!) maanden verder en er is nog geen spoor van een oplossing. Hoe moeilijk kan het zijn.. Mijn geduld is op. Dit is wanprestatie.
Reputatie 8
Badge +11
Het heeft even geduurd inderdaad, maar ik heb toevallig enkele dagen geleden een terugkoppeling gekregen van de specialisten. Op jouw postcode horen Salto 1 en 2 actief te zijn, RTV Stichtse Vecht is daar niet actief. De zenderindeling zoals jij het ziet is dus zoals het hoort. Op deze KPN pagina kan je jouw postcode invoeren en zie je welke lokale en regionale zenders er actief zijn.

Reageer