beantwoord

Regelmatige foutmelding 303 op TV

• 30 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Reputatie 1

Wat te doen? Wij hebben sinds een maand of twee regelmatig de foutmelding 303 op TV. Soms springt het beeld vanzelf terug naar het programma. Alle kabels zitten goed vast, verbinding met modem goed. Internet werkt goed. Tijdje terug de modem gereset, dat leek een week te helpen.Sindsdien weer dagelijks meerdere keren de 303 foutmelding.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 oktober 2019, 10:26

Hoi @mea1007, welkom bij ons op het forum. De foutmelding 303 geeft aan dat de tv-ontvanger geen goede verbinding heeft met de Experia Box. Hoe zijn die met elkaar verbinden? Je geeft aan dat de kabels goed vast zitten, maar gaan die direct tussen de modem en de tv-ontvanger, of zit hier een draadloze verbindingsset tussen? 

Op deze pagina worden een aantal stappen genoemd die je kunt doen bij deze foutmelding, heb je die allemaal in die volgorde gedaan? Als je dat hebt gedaan en het is met een directe netwerkkabel, zou je deze dan eens kunnen vervangen door een nieuwe kabel en kijken hoe het daarmee gaat? Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mea1007, welkom bij ons op het forum. De foutmelding 303 geeft aan dat de tv-ontvanger geen goede verbinding heeft met de Experia Box. Hoe zijn die met elkaar verbinden? Je geeft aan dat de kabels goed vast zitten, maar gaan die direct tussen de modem en de tv-ontvanger, of zit hier een draadloze verbindingsset tussen? 

Op deze pagina worden een aantal stappen genoemd die je kunt doen bij deze foutmelding, heb je die allemaal in die volgorde gedaan? Als je dat hebt gedaan en het is met een directe netwerkkabel, zou je deze dan eens kunnen vervangen door een nieuwe kabel en kijken hoe het daarmee gaat? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mea1007, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je mijn bovenstaande bericht en de link daarin nog kunnen proberen?

Reputatie 1

Hoi Jasper,

We hebben de HDMI kabel vervangen en dat lijkt tot nu toe te helpen.

Gr. Maaike

Reputatie 8
Badge +11

Dat klinkt goed @mea1007, en tegelijkertijd ook een beetje gek. De HDMI kabel is de verbinding tussen de tv-ontvanger en het tv toestel, terwijl de foutcode 303 over de verbinding tussen de tv-ontvanger en het modem gaat, een hele andere kabel dus. Mogelijk is de UTP kabel die naar de Experia Box gaat hierbij ook aangedrukt, waardoor het contact beter gemaakt wordt. Hou het voor de zekerheid nog even in de gaten, mocht het terugkomen kunnen we nog naar die andere kabel kijken.

Reputatie 1

Klinkt logisch Jasper, ook al was de UTP kabel al goed aangedrukt ;-) We houden het in de gaten. Mocht het weer mis gaan dan neem ik weer contact op. Voor nu bedankt.

Reageer