beantwoord

Programmagids Discovery klopt niet

• 8 januari 2020
  • 7 reacties
  • 187 keer bekeken

Beste,

Maandag 06 januari 2020 wilde ik de programma’s gold rush en gold rush White water kijken vande zender DISCOVERY, zoals vermeld stond in de tv-gids. Maar ik kreeg iets heel anders te zien. Is er iets veranderd?

Vrgr. Sharied

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 11 januari 2020, 16:00

Hoi @Sharied, wat gek dat de gids niet klopte en je daardoor deze programma's niet kon bekijken. Ik zie dat JanD al met je mee gedacht heeft, ik haak ook graag aan.

Ging het om de digitale gids die je in het menu van de tv-ontvanger vindt? En merk je vaker dat deze programma's in de gids niet kloppen, of was het eenmalig? Heb je nog iets gehad aan de tip van JanD hierboven, en iets kunnen vinden op de website van Discovery? 

Bekijk reactie

7 reacties

Hallo @Sharied , dan kun je het beste even op de site van Discovery kijken.

Bedoel je de tv-gids via de decoder of de tv-gids in een omroepblad en/of krant?

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Sharied, wat gek dat de gids niet klopte en je daardoor deze programma's niet kon bekijken. Ik zie dat JanD al met je mee gedacht heeft, ik haak ook graag aan.

Ging het om de digitale gids die je in het menu van de tv-ontvanger vindt? En merk je vaker dat deze programma's in de gids niet kloppen, of was het eenmalig? Heb je nog iets gehad aan de tip van JanD hierboven, en iets kunnen vinden op de website van Discovery? 

Ik kan toevoegen dat in de itv app gids en de tv ontvanger gids twee reguliere gold rush programma's staan op de 6e niet White water. Eerst seizoen 10 aflevering 4 daarna seizoen 10 aflevering 2.

Ik ben zelf dus benieuwd welke gids?

Reputatie 1

Ik kan toevoegen dat in de itv app gids en de tv ontvanger gids twee reguliere gold rush programma's staan op de 6e niet White water. Eerst seizoen 10 aflevering 4 daarna seizoen 10 aflevering 2.

Ik ben zelf dus benieuwd welke gids?

Klopt. Fout van discovery??? Had aflevering 11 moeten zijn. 13-01 was aflevering 12

De gids klopte met de programma's bewust terug gekeken.

Reputatie 1

Ja klopr maar als je automatisch opneemt... Elke week zelfde programma, kun je instellen dacht ik. Gaag het hier fout. 

Reputatie 8
Badge +10

Als er een keer iets niet klopt, dan is het niet goed doorgegeven aan of verwerkt in de gids. Als er structureel iets niet goed gaat, geef ons dan vooral de voorbeelden hiervan, dan kunnen wij dit doorgeven aan de leverancier van de gids.

Reageer