beantwoord

Programma gemist werkt niet

• 17 april 2016
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,
Een aantal weken heb ik er al last van dat ik niets meer kan kijken via programma gemist. Het menu kan ik wel openen, ik kan de programma's zien die er beschikbaar zijn, maar zodra ik mijn code in voer gebeurt er niets. Normaal zou er een pop-up verschijnen waarop je kan kiezen of je de aflevering gelijk of later terug wilt kijken. Dit scherm komt er niet. Als ik een foute code invoer geeft hij wel aan dat de code niet klopt, voer ik de juiste code invoer gebeurt er echt werkelijk niets. Erg jammer dus!
Kunnen jullie mij hier alsjeblieft bij helpen?
Mvg, Lois van Oostende
icon

Beste antwoord door Stephen 4 mei 2016, 13:03

Hallo Lois, welkom op het forum! Aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je weer gebruik kunt maken van Programma Gemist. Op dit topic plaats ik een slotje.

@jimny,

Bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Lois, welkom op het forum! Aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je weer gebruik kunt maken van Programma Gemist. Op dit topic plaats ik een slotje.

@jimny,

Bedankt!
Reputatie 8
Badge +18
Haal de adapter van de tv ontvanger even los en na het weer aansluiten meteen op de standby knop op de ontvanger drukken dan krijg je een scherm te zien en de regel software verwijderen en doe dat, direct daaronder staat een regel terugzetten naar fabrieksinstellingen ook dit moet je doen.