beantwoord

Programma Gemist werkt niet

• 15 maart 2016
  • 10 reacties
  • 477 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds ik gebruik maak van interactieve TV van Telfort werkt Programma Gemist niet.

Op het moment dat ik een programma wil terugkijken kan ik een programma selecteren en starten, maar vervolgens heb ik alleen geluid en slechte beeldkwaliteit (zie foto). Ik heb alle kabels gecontroleerd en alle apparatuur meerdere malen aan- en uit gezet, maar tot nu toe zonder resultaat.

Hebben jullie misschien een oplossing?
icon

Beste antwoord door Stephen 12 april 2016, 15:18

Hallo Nathan, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik ga ervan uit dat het probleem zich niet meer voordoet. Zo niet, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

:?:?:?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nathan, welkom op het forum! Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van Programma Gemist. Kun je de TV-ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen? Ik verneem graag van je of het probleem hiermee is verholpen.

Helaas.. Het terugzetten naar naar de fabrieksinstellingen heeft niets veranderd. Nog steeds hele slechte beeldkwaliteit.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nathan, bedankt voor het melden. Dit doet zich alleen voor bij Programma Gemist?
Hoi Stephen,

Het doet zich inderdaad alleen voor bij Programma Gemist.Verder werkt alles gewoon naar behoren.
Reputatie 8
Via dezelfde procedure als wat verder hierboven is aangegeven voor "Terug naar fabrieksinstellingen", zou ik tevens het menu een regel erboven uitvoeren "Software verwijderen". Erna wordt de gehele programma software opnieuw ingeladen. Duurt circa 10 minuten.

Dus feitelijk "beide opties". Software verwijderen + een reset.
Wat levert dat op?
Hoi Babylonia,bedankt voor het meedenken!

Ik heb zowel de reset als het verwijderen van de software geprobeerd. Maar helaas.. nog steeds slechte beeldkwaliteit.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nathan, bedankt voor jouw reacties. Ik heb zojuist een ticket voor dit issue aangemaakt. Mijn collega's nemen binnen twee werkdagen contact met jou op en zullen je verder van dienst zijn. Indien je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Nathan, mijn collega's hebben geprobeerd om jou te bereiken. Doet het probleem zich nog steeds voor? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nathan, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Ik ga ervan uit dat het probleem zich niet meer voordoet. Zo niet, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.