beantwoord

Programma gemist niet beschikbaar.

• 13 februari 2015
  • 14 reacties
  • 228 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoi stephen, ik heb precies hetzelfde probleem als bjorn alleen werkt bij mij programma gemist ook niet. Zou jij dit voor mij kunnen oplossen?

Gr. Jody
icon

Beste antwoord door Jlinders 19 februari 2015, 13:43

Het is opgelost naar behoren. Michael heeft mij prima geholpen!

Gr. Jody
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Nee heb heb op beide tvs geen hd signaal, programma gemist en hbo on demand wat echt heel verveld is dus hopelijk kun jij het voor me oplossen?!
Reputatie 8
Badge +16
@Jlinders,

Vervelend dat Programma Gemist niet beschikbaar is. Ik wil graag je TV-ontvanger ontkoppelen maar ik wil niet het risico nemen door het (nu) te doen terwijl de kans groot is dat jij gezellig naar de TV kijkt. Als jij je abonnementsnummer en pincode alvast opzoekt en mij een akkoord geeft dan ontkoppel ik je TV-ontvanger voor je zodat je deze weer kunt aanmelden. Wellicht doet Programma Gemist het dan weer. In afwachting van jouw reactie. :)

Stephen
Reputatie 1
Badge +1
Doe t nu maar graag zelfs
Reputatie 1
Badge +1
Dat is strax ook gebeurt maar zodra k dan mijn tweede ontvanger aktiveer is op de andere ontvanger ook alles weg.

Gr. Jody
Reputatie 8
Badge +16
@Jlinders,

Zojuist ontkoppeld. Kun je deze opnieuw aanmelden mij laten weten of alles nu beschikbaar is?

Stephen
Reputatie 1
Badge +1
1ontvanger weer opnieuw gekoppeld en de gd kanalen doen t maar bij programma gemist en hbo on demand nog steeds niets. Als k ontvanger m11321tw8325 aanmeld zijn ook de hd kanalen op andere ontvanger weg
Reputatie 1
Badge +1
Hoi stephen, erg vervelend zo! Ik hoop dat je t spoedig kunt oplossen voor mij. Alvast bedankt!

Gr. Jody
Reputatie 8
Badge +2
@Jlinders, @Stephen,

Ik ben reeds in gesprek met je omtrent deze zaak. :)

Michael
Reputatie 1
Badge +1

Gr. Jody
Reputatie 8
Badge +2

Gr. Jody

Klasse!
Topic gaat dicht. :)

Michael