beantwoord

Programma gemist blijft hangen

• 12 mei 2016
  • 4 reacties
  • 565 keer bekeken

Reputatie 1
Telfort, mijn programma gemist blijft hangen, alles al gereset, mocht niet baten. Steeds een stukje bewegend beeld, dan weer bevroren, dan gaat ie weer een stukje verder (heeft dan wat overgeslagen)
Technisch probleem bij Telfort en verbinding glasvezel in Bilthoven???
icon

Beste antwoord door Stephen 13 mei 2016, 18:35

Hallo br607141, het probleem wat jij ervaart doet zich helaas al een tijdje voor. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht zodat ik het een en ander kan uitzoeken.

@Troos,

Heb je ook het glasvezel modem herstart? In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Wij hebben dezelfde problemen, snel overschakelen naar analoog levert een veel slechter beeld op maar kunnen dan wel blijven kijken. Hiervoor zaten we bij XMS maar dat is overgegaan naar telfort, maar een niet zo goed resultaat. overigens hebben wij glasvezel, een 1 GB modem, hoge kwaliteit kabels, maar resultaat is knudde
Reputatie 1
Ik heb ook glasvezel, hoe schakel je over naar analoog ? dank voor de tip
Reputatie 1
Telfort heeft het probleem al sinds oktober, blijkt... zit een apart team op. compensatie kosten vragen, probleem melden, heb ik ook gedaan
Reputatie 8
Badge +16
Hallo br607141, het probleem wat jij ervaart doet zich helaas al een tijdje voor. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht zodat ik het een en ander kan uitzoeken.

@Troos,

Heb je ook het glasvezel modem herstart? In afwachting van jouw reactie.