beantwoord

progamma gemist niet beschikbaar

• 11 december 2014
  • 15 reacties
  • 574 keer bekeken

Progamma gemist is sinds een paar weken "niet bereikbaar"
icon

Beste antwoord door Stephen 23 januari 2015, 14:52

@VenD,

Ik zie dat er een nieuwe TV-ontvanger naar jou onderweg is. Laat je mij weten wanneer je deze hebt ontvangen?
Alvast bedankt en een fijn weekend!

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Ik heb al van alles geprobeerd.. software opnieuw geinstaleerd, alle tests doorlopen maar daar kwam niks uit.
ook ben ik al geruime tijd mijn hd zenders kwijt.
Reputatie 8
Badge +16
@VenD,

Welkom op het forum!

Ik heb zojuist jouw TV-ontvanger ontkoppeld. Deze graag weer aanmelden met jouw abonnementsnummer en pincode. Je zult dan weer HD-zenders ontvangen. Wat betreft programma gemist, mocht deze het nog steeds niet doen kun jij mij dan aangeven welk programma jij terug wilt kijken en op welke zender deze uitgezonden wordt? Alvast bedankt.

Stephen
Hoi stephen.
bedankt voor het ontkoppelen . De hd zenders zijn terug.
echter doet progamma gemist het nog niet.
het gaat hier om progamma gemist in het menu. Ook berichten kan ik niet openen.
Reputatie 8
Badge +16
@VenD,

Graag gedaan! Vervelend dat programma gemist het nog steeds niet doet. Ik heb jouw gegevens en deze melding intern doorgezet. Mijn collega's nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op om het een en ander na te lopen. Laat je mij weten wanneer je bent benaderd? Alvast bedankt en nog een fijn weekend!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@VenD,

Mijn collega's hebben tot 3 maal toe geprobeerd om contact met jou te leggen. Helaas zonder succes. Aankomende woensdag 17 december en donderdag 18 december zullen zij dit weer proberen. Kun jij mij in de tussentijd aangeven welke van deze 2 dagen jou het beste uitkomt en ook op welk moment jij het beste beschikbaar bent? Dan kan ik dit weer doorgeven. Alvast bedankt!

Stephen
Ik heb de gemiste oproepen gezien.
Ik was aan het werk.
Als julie mij donderdag a.s. zouden willen bellen rond 12.00 uur dan zorg ik dat ik aanwezig ben.
Reputatie 8
Badge +16
@VenD,

Bedankt voor je bericht. Mijn collega heeft het genoteerd en deze neemt donderdag 18 december tussen 12.00 en 12.30 uur contact met jou op. Laat je weten hoe het is gegaan? Alvast bedankt

Stephen
Stephen,

Inmiddels alweer een tijd geleden maar het probleem is nog steeds niet op gelost.
ik ben zoals afgesproken gebeld op 18 december en toen heb ik met behulp van je collega de software opnieuw geinstaleerd.
omdat dit enige tijd in beslag nam zou je collega mij met 20 minuutjes terug bellen, helaas gebeurde dit niet.

Na 3 of 4 uur werd er uiteindelijk terug gebeld maar toen was ik al niet meer in de gelegenheid om op te nemen.
Hierna ben ik nog een aantal keren gebeld maar helaas altijd tijdens mijn werk en ook dan ben ik niet in de gelegenheid om de telefoon te beantwoorden.

Het probleem is nog steeds niet opgelost en begin het ondertussen aardig zat te worden.
Graag zsm een oplossing.
Reputatie 8
Badge +16
@VenD,

Vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Om dit zo snel mogelijk op te lossen adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Anders verneem ik graag van je wanneer je weer bereikbaar bent zodat mijn collega's dan weer contact met jou kunnen opnemen.

Stephen
@stephen

Zouden ulie mij morgen willen bellen rond 12 uur?
Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +16
@VenD,

Ik heb dit doorgegeven. Mocht dit niet lukken is er nog een ander tijdstip of een andere dag wanneer je te bereiken bent?

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@VenD,

Ik zie dat er een nieuwe TV-ontvanger naar jou onderweg is. Laat je mij weten wanneer je deze hebt ontvangen?
Alvast bedankt en een fijn weekend!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@VenD,

Aangezien een reactie is uitgebleven dan ga ik er vanuit dat de nieuwe TV-ontvanger naar behoren functioneert, en dat je weer gebruik kunt maken van programma gemist. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen