beantwoord

Problemen TV-ontvanger

• 20 december 2014
  • 18 reacties
  • 674 keer bekeken

Beste Michael, ik heb weet een issue met mijn tv ontvanger.
Na een aantal minuten beeld gehad te hebben gast het beeld over in zwart.
Ik kan nog wel tussen kanalen schakelen en zie dan de zender info onderin maar heb beeld verder.
Ook als ik het kastje uit en weer aan zet dan blijft het beeld zwart. Wanneer ik het kastje en software reset geef dan gebeurd bovenstaande weer.

Suggesties?
icon

Beste antwoord door Michael 19 januari 2015, 10:43

Het werkt! Bedankt Michael voor je Hulp!
Nice! Graag gedaan hoor. :)

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@roeni1,

Ik heb jouw reactie verplaatst naar dit topic omdat je reageerde op een verouderd topic.

Gebruik je nog steeds een SCART kabel of inmiddels een HDMI kabel? In beide gevallen wil ik jou vragen om een andere poort op de TV uit te proberen. Dit wil het probleem nog weleens verhelpen.

Een reactie zie ik tegemoet.

Michael
Hi Michael, ik heb altijd HDMI gebruikt.
In het vorige topic had ik de tv ontvanger via HDMI naar mn receiver gekoppeld wat problemen veroorzaakte.

Nu een tijdje via HDMI op een andere tv alleen de tv heeft geen zin meer. Dus heb ik tijdelijk de tv van de slaapkamer beneden staan.
Die verbonden met de tv-ontvanger via HDMI.
Het probleem is dat daar maar 1 HDMI poort op zit en geen Scart.

a.s. dinsdag krijg ik een nieuwe tv binnen. Zou het probleem dan opgelost zijn?
gr
Jeroen
Reputatie 8
Badge +2
a.s. dinsdag krijg ik een nieuwe tv binnen. Zou het probleem dan opgelost zijn?
Dat is een goeie vraag. De kans is natuurlijk aanwezig. Ik denk dat dit de beste optie is. Indien het daarna alsnog niet werkt, ga ik voor jou kijken naar evt. vervangende apparatuur. :)

Michael
Hi Michael,

de TV ontvanger doet het nog steeds niet ook niet op 1 van de 3 verschillende HDMI poorten op de nieuwe TV..
Hi Michael,

Fijne feestdagen gehad? We zouden graag een oplossing horen voor het niet functioneren van de tv box.

gr
Jeroen
Reputatie 8
Badge +2
Hi Michael,

Fijne feestdagen gehad? We zouden graag een oplossing horen voor het niet functioneren van de tv box.

gr
Jeroen

Heerlijk! Heb jij er ook zo van genoten? :)

Ik stuur je onmiddellijk een nieuw exemplaar toe. Deze wordt z.s.m. bij jou afgeleverd.
Laat je weten wat je ervan vindt?

Michael
Super Michael,

zal laten weten of die werkt.

bedankt alvast!
Hi Michael,

Ik heb nog niets ontvangen. Klopt dit?
Ik weet dat de feestdagen er tussen zaten maar ik had wel een kleine hoop dat de ontvanger tussen kerst en oud en nieuw of de 2e/3e bezorgd zou worden.

gr
Jeroen
Reputatie 8
Badge +2
@roeni1,

Dat klopt! Morgen wordt deze bij jou aangeboden. Tussen 08:30-20:30 uur. ;)

Michael
Beste Michael, Vandaag rond 20.38 hadden wij precies hetzelfde probleem met onze tv-ontvangst.
Er komt een mededeling in beeld om naar een andere zender te zappen en terug, maar dat werkt niet.
Ook resetten werkt niet. Via menu naar instellingen en een aantal testen gedaan: resultaat: verbinding met server is mislukt, provider niet beschikbaar. Op www.Telfort zie ik geen storingsmelding voor Almelo. Ik heb wel internet en kan ook bellen. Wat kan ik doen?
Wij hebben het zelfde probleem met twee verschillende ontvangers op twee verschillende tv's,dus ik denk dat het een storing is

Klaas
Wij hebben het zelfde probleem met twee verschillende ontvangers op twee verschillende tv's,dus ik denk dat het een storing is.
Bedankt Klaas,
Ik bekijk het morgen wel weer. Bedraad internet doet het wel, maar draadloos ook niet, heel gek.
Reputatie 8
Badge +2
@hanshoogeveen,

Da's vervelend zeg. Er is echter geen storing bekend in Almelo.
Heb je de ontvangers met een kabel verbonden met het modem of met een Draadloze Verbinding Set (DVS)? Ik kan niets vreemds aan jouw verbinding ontdekken, die lijkt er prima bij te liggen. :)

@klaas41

Ellende! Doet het probleem zich nog steeds voor of was dit een incident?

Michael
Beste Michael,

De ontvanger is binnen, DANK!!

(waar kan ik mijn abo nummer vinden?)
mn pincode weet ik nog wel....
Reputatie 8
Badge +10
Beste Michael,

De ontvanger is binnen, DANK!!

(waar kan ik mijn abo nummer vinden?)
mn pincode weet ik nog wel....

Als je je PC of laptop even aanzet en naar http://telfort.itvonline.nl/ gaat dan staat daar bovenin je abonnementsnummer.
Reputatie 8
Badge +2
Als je je PC of laptop even aanzet en naar http://telfort.itvonline.nl/ gaat dan staat daar bovenin je abonnementsnummer.
Dit is niet per definitie het geval. Dit geldt uitsluitend als je al eens eerder (succesvol) ingelogd bent geweest met die betreffende browser op het iTV Online platform. :)

@roeni1,

De gegevens heb ik jou toegestuurd in een privébericht.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
Nice! Graag gedaan hoor. :)

Michael