beantwoord

Problemen met tv-ontvanger

• 29 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 619 keer bekeken

Beste, 

Wij hebben 3 tv ontvangers (2 oudere van Telfort en 1 nieuwe van kpn via hetzelfde abonnement), echter werkt 1 ontvanger helemaal niet meer, tenminste deze geeft een foutcode aan dat ik de modem moet herstarten, en blijft hangen op het “ ip adres ophalen “ process, en start dus niet op. Maar als ik de kpn ontvanger erin doe op deze tv werkt het zonder problemen dus volgens mij is de tv ontvanger gewoon kapot. De andere tv ontvanger van Telfort krijgt sinds deze week ook soms wat problemen, willekeurig opnieuw opstarten, maar werkt daarna wel.

Mijn vraag dus kan ik een nieuwe tv ontvanger ontvangen? En de oude opsturen?

Of is het zelfs handig om ze gelijk allebei te ontvangen?

graag verneem ik van u!

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 oktober 2020, 10:57

Hoi @Raymondhage, ik zie dat je al overgezet bent naar KPN. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. Mijn collega's helpen je verder met de tv-ontvangers!

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @Raymondhage , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je daar je vraag stellen in het KPN-forum of gratis bellen via 0800 0402.

Ben je nog TFT-klant vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/husnummer en klantnummer in.

Dan komt een moderator er op terug.

Ik weet niet of ik al om ben maar heb 1 kpn ontvanger ontvangen toen ik dit jaar mijn abonnement heb uitgebreid, maar de automatische incasso wordt nog afgetrokken van Telfort. In het privé gedeelte staan mijn postcode en huisnummer

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Raymondhage, ik zie dat je al overgezet bent naar KPN. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. Mijn collega's helpen je verder met de tv-ontvangers!

Reageer